CLAIM JOUW TIJDSLOT

10 tot 12 uur
Op donderdag 5 oktober organiseren BMYoung en Mediastages matchmakingsessies in Beeld & Geluid. Van 10 tot 12 uur kan jij mediabedrijven ontmoeten en zij jou! Maak in 7 minuten kennis met IDTV, Argus Productions, Beeld & Geluid, Fremantle, Regionale Publieke Omroep, EMG, NEP of Talpa Network. 

Alle bedrijven hebben vacatures, stages of freelance opdrachten openstaan! Hoe je je aanmeld? 
  1. Selecteer jouw tijdslot
  2. Vul het formulier in
  3. Laat je CV achter
  4. Kom op donderdag 5 oktober naar Beeld & Geluid

Sessies Beeld & Geluid

van 10 tot 12 uur

Beeld & Geluid is dé plek waar media samenkomen. Voor de museumbezoeker die geïnteresseerd is in de werking van media en de scholier die een workshop komt volgen over fake news. Voor de redacteur die een fragment zoekt voor een televisieprogramma. Voor de kunstenaar die met archiefmateriaal nieuw werk maakt en voor de onderzoeker die een publicatie schrijft over diversiteit in de media. We zijn een van de grootste archieven ter wereld en we bewaren diverse soorten media, zoals radio- en televisieprogramma’s, video(games), geschreven pers, politieke prenten, gifjes, websites en objecten.

sessies Fremantle

10 tot 12 uur

Fremantle Nederland bestaat uit producenten Blue Circle en No Pictures Please, die zich richten op televisie en online content, dramaproducent Fiction Valley en fictie- en realityproducent Tebbernekkel. Bekende titels waar je Fremantle van kunt kennen zijn Mocro Maffia, The Masked Singer, RTL Boulevard, B&B Vol liefde, Boer zoekt vrouw, Holland’s Got Talent en Heel Holland Bakt.

Sessies Argus Productions

Claim jouw tijdslot!

Argus Productions levert mediamakers die verstand hebben van de inhoud. Of het nu gaat om sport, entertainment of nieuws. Ze leveren EVS/ slomo en graphics operators, (slomo)regisseurs, regieassistenten, inhoudelijke editors, beeldbanders en beeldredacteuren.

Daarnaast hebben ze ook een Academy, dit zijn effectieve opleidingen waarbij ze redacteuren begeleiden in de wereld van LSM, editing & samenstellen, beeldredactie en graphics.

sessies Regionale Publieke Omroep

Claim jouw tijdslot!

De stichting Regionale Publieke Omroep (RPO) is het samenwerkings- en coördinatieorgaan voor de regionale publieke omroep in Nederland. De RPO verenigt en vertegenwoordigt de regionale publieke omroep in Nederland.

sessies Talpa Network

claim jouw tijdslot

Talpa Networks hoofdactiviteiten omvatten radio en televisie, maar daarnaast is het bedrijf ook actief op internet, print en social media. Met merken als SBS6, Radio 538, Veronica, LINDA. Net5, ActievandeDag.nl of StukTV bereiken ze wekelijks 90% van alle Nederlanders.

sessies EMG Netherlands

Claim jouw tijdslot

EMG Nederland is een facilitair bedrijf dat zich bezighoudt met meercameraregistraties, satellietverbindingen op locatie, ENG-registraties en postproducties voor de Nederlandse publieke omroepen, commerciële omroepen en buitenlandse producenten.

EMG is een partner voor grote internationale evenementen, waaronder sport (Tour de France, Europees Kampioenschap voetbal en Formule 1), live-evenementen (Eurovisie, koninklijke bruiloften, concerten en Vrienden van Amstel Live), entertainment (Holland’s got Talent, The Masked Singer, I Can See Your Voice, Beste Zangers) en reis-expeditie programma’s (Wie is de Mol, Expeditie Robinson).

Sessies NEP Netherlands

claim jouw tijdslot

NEP is een bedrijf dat zich voornamelijk richt op het (live) registreren van internet-, televisie-, radio- en muziekproducties. NEP werkt zowel voor de Nederlandse Publieke Omroep, commerciële en buitenlandse omroepen als voor het bedrijfsleven. Bekende titels waar NEP aan heeft gewerkt zijn bijvoorbeeld Eredivisie voetbal, Formule 1, Vandaag Inside, Lang Leve de Liefde, Een Jaar van Je Leven, Lowlands, LEGO Masters en dagelijkse talkshows zoals Khalid & Sophie en De Avondshow met Arjen Lubach.

sessies IDTV

claim jouw tijdslot

IDTV is een Nederlandse productiemaatschappij. IDTV produceert topentertainment zoals Wie is de Mol?, De Rijdende Rechter, Lingo en Het Geheim van de Meester, maar ook ontwikkelen ze nieuwe eigen formats, zoals De Verraders en Het Onbekende. Hiernaast koppelen ze die storytelling ervaring aan merkdenkers en reclamemakers. Zo helpen we merken als HORNBACH, KPMG en Lidl groeien met unieke Content Experiences. Van strategie tot uitvoering. Van een bijzondere beleving tot keihard resultaat.