Wij zijn op zoek naar jou: Crossmediaal, redactie of social media stagiair! Voor het nieuwe meidenprogramma & platform CHICA.

CHICA is hét nieuwe meidenprogramma van NPO Zapp & EO, waarin wij meiden tussen de 9-12 jaar online willen empoweren! Samen met ons presentatie trio van Anne-Mar Zwart, Rachel Rosier en Anne Appelo én elke week een ander meidenpanel bespreken we alledaagse en ook onbesproken onderwerpen. Denk aan ongesteld worden, eerste keer verliefd maar ook over het perfecte plaatje op social media en straatintimidatie.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

CHICA is een combinatie van Instagram, Youtube, TikTok, podcast, tv en een blad. Waar jij ook jouw steentje aan bij gaat dragen!

Vanaf januari komt er elke week een nieuwe aflevering online op het YouTube-kanaal van Zapp en op tv. Daarnaast staat er voor de zomer een heerlijk magazine op de planning en willen wij het merk CHICA steeds meer gaan uitbreiden met bijvoorbeeld een podcast, leuke merchandise en meer. Met als belangrijkste doel: In gesprek zijn met elkaar, met de CHICA’s.

Stagiair Miriam: “Ik vind het bijzonder dat er heel veel ruimte is in je takenpakket, niet alles ligt namelijk vast. Zo kan ik doen waar mijn interesses liggen.”

Nieuwsgierig hoe jouw week eruit kan zien en de afdeling?! Check dan zeker de insta van stagiair Miriam www.instagram.com/zijleert

Wat
BIEDEN WIJ?

Je komt terecht op de afdeling Kinderprogramma’s van de EO. Wij maken naast CHICA ook programma’s als Checkpoint, Topdoks, Zapp Your Planet en Hallo Ik Heb Kanker. Het is een dynamische afdeling waar iedereen een andere expertise heeft, van online tot tv, waar jij als student veel ervaring op kan doen.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

Je bent enthousiast

Je bent nieuwsgierig naar wat de doelgroep 9-12 jaar denkt en doet.

  • Wat vindt de doelgroep nu van de mede door jou gemaakte content?!
  • Analyseer je de content o Houdt de statistieken bij
  • En gaat mee naar basisscholen voor doelgroeponderzoek

Het lijkt je ge-wel-dig om die kennis dan weer om te zetten naar concepten. Bijvoorbeeld:

  • Ideetjes voor interactieve Insta post’s waarmee je de interactie aan gaat met CHICA’s
  • Een grappig testjesrubriek schrijven en maken voor in het magazine
  • Bedenken van TikTok video’s en uitvoeren hiervan
  • Hoe past een podcast aflevering bij dit programma?
  • Hoe houden we die spanningsboog in de YouTube aflevering hoog?
  • Is er al aan een marketingcampagne of influencers gedacht?!
  • Gewoon lekker crossmediaal enzo

Vormgevingskills zijn dan ook een dikke pré

  • Je hebt ervaring met de Adobe programma’s (Zoals Photoshop en Première) of je wilt daar juist beter in worden.

Spreekt vloeiend EMOJI

Oja, en je volgt een MBO of HBO-opleiding

Werken bij EO

Meer over dit bedrijf

De Evangelische Omroep (EO) is een eigentijds mediabedrijf (met televisie, radio, internet, bladen en evenementen) en heeft jaarlijks tientallen stageplaatsen om bij te dragen aan de ontwikkeling van jonge professionals. De missie van de EO is om het goede nieuws van Jezus Christus door te geven aan de samenleving. De bedrijfscultuur is open en er is veel aandacht voor opleiding, ontwikkeling, flexibiliteit en kwaliteit van medewerkers.

De weergegeven reviews zijn van oud stagiairs.
Nog geen reviews beschikbaar

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema

Adviseur Werving Talent 035 6466 280