Neem jij niet zomaar alles aan? Vraag jij altijd door en wil je precies weten hoe het zit? Dat komt dan mooi uit: wij zoeken één nieuwe stagiair!

Het consumentenprogramma Radar van de AVROTROS besteedt aandacht aan de service en dienstverlening van grote bedrijven, instellingen en de overheid. Verder komen malafide bedrijven, testen van producten, maatschappelijke ontwikkelingen en medische kwesties aan bod. Wij stellen misstanden aan de kaak maar zoeken ook naar oplossingen. Meer informatie: www.radartv.nl

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

De werkzaamheden bestaan uit het bedenken en researchen van onderwerpen voor in de uitzending. Je belt en maakt afspraken met deskundigen. Je kunt mee op pad met een verslaggever zodat je leert wat er allemaal komt kijken bij het maken van een onderwerp voor televisie. Vervolgens denk je mee over vormgeving en montage. Verder schrijf je zelf het achtergrondartikel van je eigen onderwerp voor online op Radartv.nl.



Wat
BIEDEN WIJ?

Een leuke, leerzame stage bij het grootste consumentenprogramma van Nederland. Er is veel ruimte voor eigen ideeën en we begeleiden je bij het realiseren daarvan. Je kunt mee op reportage en tijdens de wekelijkse live-uitzending is er achter de schermen genoeg te doen en te leren.


HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Je kunt zelfstandig en gestructureerd werken
  • Je bent doortastend, creatief en collegiaal
  • Je hebt een brede algemene ontwikkeling, bent op de hoogte van actualiteiten
  • Je volgt een opleiding journalistiek, communicatie of een andere relevante opleiding (HBO/Universitair)
  • Bij voorkeur heb je al een stage afgerond
  • Daarnaast heb je een gezond wantrouwen, geen autoriteitenvrees en stel je graag kritische vragen

Wie is AVROTROS

AVROTROS is een onafhankelijke en maatschappelijk betrokken omroep die Nederland verrijkt en verbindt. Met ruim 2500 uur zendtijd op televisie en 9000 uur op radio per jaar ligt onze focus op het maken van kwalitatieve programma’s die voor iedereen toegankelijk zijn. Met onze evenementen staan wij letterlijk midden in de samenleving. In een professionele en tegelijkertijd informele werkomgeving maken wij programma’s die informeren, inspireren, vermaken en onze idealen vertegenwoordigen.

• Bijdragen aan een veilige en rechtvaardige samenleving
• Stimuleren van kunst- en cultuurbeleving in Nederland
• Samenbrengen van mensen
• Helpen met het duiden van nieuws
• Thuishaven voor de jeugd 
 

Met onze programma’s, online platforms en evenementen bereiken wij een groot publiek. Wij streven dan ook naar kwaliteit en innovatie en motiveren ambitieuze en creatieve media-professionals te solliciteren op onze vacatures.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema | Mediastages

Belinda Gelsema | Mediastages

Adviseur Werving Talent 035 6466 280