Voor de online afdeling van 24Kitchen.nl zijn wij op zoek naar een enthousiaste stagiair die veel wil leren. Het betreft een fulltime meewerkstage (geen afstudeerstage).

24Kitchen is de enige foodzender van Nederland met 24 uur per dag programma's over alles wat met food te maken heeft, een mooie website met een miljoenenpubliek en bijbehorende social platforms zoals Facebook en Instagram. Kortom, een crossmediaal foodlifestyle-platform voor echte foodlovers.

24Kitchen zendt inspirerende en vermakelijke foodprogramma’s uit met zowel Nederlandse chefs als internationale culinaire grootheden. Koken en het bereiden van eten staat centraal in de programmering, maar er is ook aandacht voor bredere foodthema’s, zoals restaurants, reizen en competities. En ook 24kitchen.nl is een succes. En laat op onze online redactie nu net een stageplek zijn. 24Kitchen mocht vijf keer op een rij de prijs voor beste website van het jaar in ontvangst nemen en drie keer de prijs voor beste digitale zender.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Je zult verschillende taken op de online redactie uitvoeren, waaronder maar niet uitsluitend:

  • Beheren van de socialmediakanalen (waaronder het publiceren van posts, community management en meedenken over de strategieën)
  • Pitchen van ideeën voor artikelen en content
  • Het schrijven van (SEO)-artikelen op het gebied van culinaire inspiratie voor de website
  • Het maken van nieuwsbrieven en leren over de strategie erachter
  • Verwerken van recepten voor de website
  • Verwerken content rondom de lokale programma's voor site en social

De bedoeling is dat jij een online redacteur/marketeer wordt die precies weet aan welke touwtjes je trekt om onze content bij het juiste publiek terecht te laten komen.

Wat
BIEDEN WIJ?

  • Stagelopen bij een van de grootste foodplatforms van Nederland!
  • Netwerken bij één van de grootste mediabedrijven van de Benelux.
  • Een plek waar je in razend tempo jezelf op professioneel én persoonlijk vlak ontwikkelt
  • Veel zelf doen; deze stage is meer dan alleen koffie halen kopiëren
  • Veel flexibiliteit en een relaxte sfeer
  • Leuke uitjes
  • Een lekkere en uitgebreide lunch
  • Een mooie stagevergoeding (€ 500,-)

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Je hebt affiniteit met de online wereld en liefde voor eten, koken en 24Kitchen
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift
  • Je bent proactief
  • Je hebt zin om te schrijven
  • Je hebt zin om te leren
  • Je hebt minimaal HBO werk- en denkniveau binnen een relevante opleiding (geen harde eis)
  • Je bent creatief
  • Je bent 40 uur p/w verdeeld over 5 dagen beschikbaar

Rijbewijs nodig? Nee.

Werken bij The Walt Disney Company Benelux

Meer over dit bedrijf

24Kitchen is onderdeel van The Walt Disney Company, samen met FOX, ESPN en National Geographic Channel. De sfeer is positief, creatief, gedreven, ambitieus en open-minded. Eigen inbreng en initiatief is een must en de betrokkenheid is hoog. De bedrijfscultuur geeft je tevens de mogelijkheid om eigen verantwoordelijkheid te nemen en zelfstandig binnen het team te opereren.

The Walt Disney Company is, samen met haar dochterondernemingen en affiliates, een leidende en diverse internationale familie-entertainment- en mediaonderneming die o.a: Disney-parken, ervaringen en producten omvat. Hiernaast houdt het bedrijf zich bezig met de distributie van Disney media en entertainment, verdeeld over de drie contentgroepen: Studios, General Entertainment en Sport, die zijn gericht op het ontwikkelen en produceren van content voor DTC, theatrale en lineaire platforms. Disney is een Dow 30-bedrijf en had in het fiscale jaar 2020 een jaaromzet van 65,4 miljard dollar.

The Walt Disney Company is al meer dan 80 jaar actief in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) en heeft duizenden mensen in dienst in deze regio. Naast Disneyland Parijs en haar andere iconische merken, waaronder Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic, 20th Century Studios en ESPN, vermaakt, informeert en inspireert The Walt Disney Company EMEA miljoenen consumenten in meer dan 130 landen met de kracht van ongeëvenaarde storytelling. Daarnaast is Disney+, de direct-to-consumer streamingdienst van het bedrijf, momenteel beschikbaar in 17 markten in heel Europa.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema

Adviseur Werving Talent +31 35 6466 280