Sta jij bij vrienden bekend als ‘personal growth junkie’? Ben je gedreven? Geïnteresseerd in (persoonlijke) financiën? En wil jij de kans krijgen om ervaring op te doen bij websites als Metro, WorkJuice, NSMBL, Manners, Bedrock en Famme? Lees dan even verder.

Tijdens je redactiestage bij de afdeling Digital Platforms ga je schrijven voor verschillende websites van Mediahuis Nederland over geld, carrière en persoonlijke groei. Hierdoor leer je als geen ander voor verschillende doelgroepen schrijven en heb je aan het eind van je stage een goed gevuld portfolio waar anderen jaloers op zullen zijn.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Als geld & carrière-stagiair ga je zowel aan de slag met informatieve SEO-artikelen als eigen verhalen. Hierdoor leer je niet alleen schrijven met zoekmachine Google in het achterhoofd, maar ontwikkel je je ook op het gebied van interviewen. Of dat nou een inspirerende ondernemer is, iemand die vertelt over zijn kasboekje of een expert die jou meer kan leren over een nieuws gerelateerd onderwerp.

Een afwisselende stage dus, waar ruimte is voor eigen ideeën, initiatief wordt aangemoedigd en je meedraait als voltallig lid van ons redactieteam. Wie weet heb jij straks je eigen rubriek op één van bovenstaande websites staan!

Wat
BIEDEN WIJ?

Een leuke en leerzame werkomgeving, waar je niet alleen beter leert schrijven, maar ook een hoop kennis op doet over zaken als sparen, stress, mindset en solliciteren. Een win-win, toch?

Ruimte om je eigen ideeën kwijt te kunnen.

Werken in een energiek en ambitieus team. De kans je te ontwikkelen als redacteur. Alle ins en outs leren over SEO. Een stagevergoeding welke afhankelijk is van je uren per week en opleidingsniveau Toegang tot De Academie, onze binnenhuisuniversiteit, met een ruim aanbod aan opleidingen om je talenten optimaal te ontwikkelen

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Je bezig bent met een HBO- of WO-opleiding op het gebied van online media, communicatie of journalistiek.
  • Je een passie hebt voor schrijven en dat ook foutloos kunt doen.
  • Je geïnteresseerd bent in alles wat met carrière, geld (digitale valuta is een pre) en persoonlijke groei te maken heeft.
  • Je initiatief durft te tonen en het leuk vindt om zelf ook met ideeën te komen.
  • Je fulltime beschikbaar bent.
  • Kennis van foto- en/of videobewerking is een pre.

Werken bij Mediahuis Nederland B.V.

Meer over dit bedrijf

Mediahuis is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven met sterke merken als De Telegraaf, VROUW, Privé, Autovisie en Regionale Dagbladen. Wij brengen mensen en verhalen samen. Door simpelweg te luisteren naar ons publiek en jouw doelgroep. We weten wat hen drijft en interesseert. Wat belangrijk is en belangrijk gaat worden. Met diepgaande kennis van publiek en het medialandschap. Dat is waar we in geloven. Relaties met ons publiek, jouw doelgroep en elkaar. Al decennialang. Daar zijn we trots op. Informerend, duidend, inspirerend en verbindend, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema

Adviseur Werving Talent +31 35 6466 280