Bruut zoekt talentvolle creatieve stagiair!

We zijn per 1 september 2025 op zoek naar een gepassioneerde Creative Stagiair met interesse en ervaring in het bedenken van concepten en eventueel het maken van video content voor social platformen als Meta, YouTube en TikTok. 

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

We vinden het belangrijk dat je beschikt over vernieuwende ideeën en deze zowel in tekst als beeld kunt overbrengen. De stage draait erom je te leren hoe je van idee tot concept tot productie tot montage tot eindresultaat komt.

Je werkzaamheden omvatten o.a. de volgende taken:

  • Conceptontwikkeling voor verschillende merken;
  • Het vertalen van doelstellingen en behoeften van klanten naar concrete concepten;
  • Het (onder begeleiding) uitwerken van concepten volgens de kwaliteitsnormen, deadlines en wensen van de klant. In zowel beeld als copy. Bijvoorbeeld: scripts, decks, moodboards etc.;
  • Het pitchen van concepten aan (interne) stakeholders;
  • Het opstellen van briefings voor content creators en influencers;
  • Het (onder begeleiding) inhoudelijk begeleiden van (post)productieproces.

Wat
BIEDEN WIJ?

  • Een 40-urige werkweek;
  • Een stagevergoeding van €325 bruto per maand;
  • Samenwerken met een jong en ambitieus team van talentvolle makers;
  • Een toffe werkplek in Amsterdam-Oost o.a. met een eigen bioscoop;
  • Elke dag heerlijke vers bereide lunch;
  • Aandacht voor persoonlijke ontwikkeling.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Je volgt een creatieve media gerichte HBO of WO-opleiding;
  • Je schermtijd piekt als het gaat om social platformen als TikTok, Meta en YouTube;
  • Je hebt flink wat kennis van content creators en influencers;
  • Je weet hoe je een goede video maakt en hoe deze eruit ziet;
  • Je bent nieuwsgierig en deelt graag jouw kennis en insights binnen het team;
  • Je hebt kennis van CapCut, Photoshop. Kennis van Première is een pré.

Werken bij Bruut

Meer over dit bedrijf

Bruut is een video content agency gespecialiseerd in effectieve end-to-end videoproducties voor uiteenlopende (inter)nationale merken zoals Lidl, Mentos, Rode Kruis, Red Bull en Qmusic. Ons bruisende team van 20 makers gebruikt haar passie en ervaring in alles wat wordt gecreëerd: van TVC tot TikTok video's. Altijd met het doel dat ons werk mensen in beweging zet door hen te raken, te verbinden en te activeren. We geloven namelijk niet in het genereren van vluchtige video views, maar in het creëren van waardevolle contactmomenten tussen merk en mens door ijzersterke video’s. Bij Bruut communiceren we transparant, zijn we inclusief en staan voor creatieve ontwikkeling. We zijn een betrokken partner voor collega's en klanten en zetten ons volledig in om de hoogste kwaliteit video content te realiseren.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT OP

Team Mediastages

+31 35 6466 281