Voor ons Digitale Strategy team zijn wij opzoek naar een allround stagair die ons kan ondersteunen met het uitrollen van onze internationale content strategie. Van digital originals zoals Geordie Reacts, MTV’s Living the Dream & The Commentary, naar showlifts van onze bekendste viacomCBS shows tot social only formats zoals MTV NEWS, MTV Celeb & nog veel meer.

Samen met onze internationale & lokale teams in Europa, Africa, Azië & Amerika focussen we ons op het groeien van onze social video views & monetization van onze 200+ kanalen.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Samen met Digital Strategy Manager & Shortform Productie manager ondersteun je de internationale en lokale teams. Dmv het in kaart brengen van Internationale pipelines & aanleveringen, lokale benodigheden en mogelijke gaten waar wij als cluster team kunnen inspringen (bv. Cluster shortform productie, nieuw social format oid).

Daarnaast gaan we samen kijken hoe we de (marketing) campagnes meer 360 en digital native kunnen maken (bv. instagram polls, games, IG Reel challenges).

Potentiele taken:

  • Shortform coordinatie
  • Maandelijkse research & reporting
  • Paid marketing campagne support
  • Social Best practices onderzoeken, presenteren en naleven
  • Design: presentaties, format bibles, digital templates creation: kennis van photoshop is een PRE
  • Video: simpele editing, reels creation: kennis van premiere & aftereffects is een PRE
  • Production design/creative direction voor cluster short form producties (input voor set design, editing style, music & effects guide, talent brief, production brief etc.)

Wat
BIEDEN WIJ?

Een divers en jong internationaal team waar je je eigen verantwoordelijkheden krijgt. Tijdens de stage bieden we je de kans om ervaring op te doen binnen de verschillende merken en teams. Je zal dus dagelijks bezig zijn met verschillende onderwerpen binnen entertainment zoals muziek, lifestyle, comedy, films, etc.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Spreekt en schrijft vloeiend Engels
  • Flexibele instelling
  • Affiniteit met de merken MTV, Comedy Central en/of Paramount
  • Interesse in social media, social video & social trends
  • Interesse in social performance data
  • Voorliefde voor Instagram GIF Stickers & Kardashians

Werken bij ViacomCBS

Meer over dit bedrijf

ViacomCBS is onderdeel van ViacomCBS International Media Network, in de Benelux heeft ViacomCBS in haar merkenportfolio: Nick Jr., Nickelodeon, MTV, Comedy Central en Spike. Als een van ’s werelds meest toonaangevende entertainment content organisaties weten we wat onze kijker zoekt en leveren over de hele wereld televisie, motion pictures en een breed aanbod van digitale media. Voor alle zenders in onze portfolio voeren we een lokale strategie waarbij we kijken welke shows en activiteiten het beste passen bij onze fans in Nederland en België. ViacomCBS haar fans via de free to air kanalen MTV, Nickelodeon, Nick Jr., Spike en Comedy Central. ViacomCBS is ook actief in de Pay TV markt met verschillende digitale kanalen zoals MTV Brand New, Nick Jr., Nicktoons, NickMusic, Comedy Central Family en Comedy Central Extra.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema

Adviseur Werving Talent 035 6466 280