Raak je niet uitgepraat over de laatste programma's, series en films? Heb jij een passie voor het verleiden van consumenten? Begrijp jij wat de consument van vandaag zoekt, raakt en verwacht? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Als CRM stagiair help je mee aan de retentie van onze Videoland abonnees en zorg je ervoor dat onze RTL-kijkers en bezoekers van onze merken gerichte communicatie ontvangen over oa nieuwe programma's, series, en evenementen. Je werkzaamheden bestaan uit:

  • Het ontwikkelen en opzetten van email- en mobile campagnes (berichtencentrum, push, in-app)
  • Copy writing
  • Ondersteuning bij het briefen van designers
  • Ondersteuning bij de email/app rapportages

Wat
BIEDEN WIJ?

We bieden je een leerzame stageplek in een open, informele cultuur. Je werkt samen met een gedreven team van CRM'ers, designers, redacteuren, en data-analisten. Je krijgt de verantwoordelijkheid en de begeleiding die je nodig hebt om te groeien als professional, en natuurlijk een stagevergoeding. Vanwege de huidige Corona-regels zal je ook, net als je collega's, regelmatig vanuit huis gaan werken.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

Je volgt momenteel een hbo-opleiding, in de richting van Marketing, communicatie of media. Je bent nieuwsgierig en hebt interesse in (Nederlandse) series, films en tv-programma’s. Je wil graag campagnes analyseren, verbeteren en ervoor zorgen dat onze consumenten de juiste aanbevelingen krijgen. Daarnaast heb je oog voor detail.

Wie is RTL

Waarvan ken jij RTL? Van onze tv-zenders, via een van onze liveshows, via een van onze digitale platformen of misschien via een van onze dochterondernemingen? Je checkt het laatste nieuws via RTL Nieuws en weet of het gaat regenen of voorlopig droog blijft via Buienradar, samen The Voice kijken, relaxen met een serie bij Videoland of Judge Me Niet bekijken op het kanaal van Concentrate op YouTube met je vrienden. Mensen weten onze tv-zenders feilloos te vinden op hun afstandsbediening en met RTL XL, Buienradar, Videoland, een netwerk van YouTube kanalen en verschillende programmawebsites en apps zijn we uitgegroeid tot een van de grootste online spelers. Door al deze activiteiten ben je verbonden met ons, RTL Nederland. ‘Let’s Dance’, ‘Gabbers’, ‘Healthy Fest’ zijn verrassende live events uit de koker van onze live entertainmenttak. We investeren in Nederlandse films en internationale kaskrakers en hebben een eigen investeringstak die geld steekt in snel groeiende online initiatieven op uiteenlopende consumentenmarkten, zoals Reclamefolder.nl en Livis (voorheen iedereenEHBO.nl). Bij RTL werken we elke dag keihard om het beste entertainment te maken en HET gesprek van de dag te zijn. Of je nou thuis bent, onderweg naar je werk of in de kroeg met vrienden, ons doel is om je te voorzien van relevante verhalen die er toe doen en jouw nieuwsgierigheid prikkelen en voeden. En dat doen we het liefst met jong, aanstormend talent.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Kirsten Bense

Kirsten Bense

Adviseur Stage en Talentontwikkeling 0356466271