Wil je tijdens je stage werken voor merken als Comedy Central, MTV, Nickelodeon & Paramount Network? Heb jij verstand van TV, video on demand, social en de laatste trends in onderzoek en analyse? Wil jij ervaring opdoen in de media in een internationale omgeving? Dan is dit je kans!
Tijdens deze stage leer je hoe een internationaal merk door middel van kwalitatief en kwantitatief onderzoek zoveel mogelijk fans bereikt op haar verschillende platformen! Het Benelux Strategy, Insights & Analytics team analyseert en rapporteert de kijkcijfers van onze zenders, de bezoekers van onze websites, engagement op social media platformen en performance op streaming platformen van onze partners. Ook doen we kwalitatief onderzoek om onze fans en hun gedrag beter te begrijpen. Door deze inzichten te combineren bereiken we op een slimme manier zo veel mogelijk fans.
Daarnaast kijkt het Benelux Strategy, Insights & Analytics team naar de commerciële mogelijkheden van onze merken. We analyseren en rapporteren de advertentie-inkomsten en combineren databronnen modellen om commerciële kansen en bedreigingen binnen de advertentiemarkt te onderzoeken.