Hoofddorp/Amsterdam - Ontdek hoe leuk het is om te werken in de media!

Wil jij je ontwikkelen in een uitdagende functie binnen het grootste mediabedrijf van Nederland? Wil jij werken voor toonaangevende mediamerken als Libelle, Donald Duck of Story? Lees dan snel verder, want wij hebben ruimte voor een stagiair in de veelzijdige rol van stagiair Project Management Digital/Kids.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Tijdens je stage maak je deel uit van het Digital Magazines team en werk je nauw samen met de Project Manager Digital/Kids. Daardoor ben je nauw betrokken bij de (digitale) strategie van toonaangevende magazine-merken én loop je mee met de Project Manager bij de implementatie van de daaruit volgende initiatieven:

  • Het digitaliseren van onze magazines is essentieel om te blijven voldoen aan de behoeften van onze doelgroep. Dagelijks bereiken we met onze sites en apps (Donald Duck, Libelle, Margriet) al 1.2 miljoen mensen. We blijven innoveren op het gebied van online bereik, content en productontwikkeling, met data als belangrijke drijfveer. Help jij tijdens je stage mee om onze digitale impact verder te vergroten?
  • Met onze kidsmerken Donald Duck, Tina, Zo Zit Dat bereiken we honderdduizenden kinderen thuis én op school. Onze missie is om kinderen het plezier van lezen te laten (her)ontdekken en leesplezier en toegankelijkheid bij de toekomstige generatie te borgen. Daarom help je tijdens jouw stage onder andere met het vormen van een kids-community, zodat we onze producten nog beter kunnen maken. Daarnaast draag je bij aan impactvolle campagnes rondom de jubilea van Donald Duck Weekblad en help je bij de ontwikkeling van een strategie én de implementatie van audiocontent.

Daarnaast;

  • Help je het team met de interne communicatie binnen DPG Media Magazines; je verstuurt nieuwsbrieven, plaatst intranetberichten en ondersteunt bij de organisatie van events;
  • Signaleer je kansen en trends in de markt en vertaal je alle inzichten en resultaten naar overzichtelijke rapportages.

Wat
BIEDEN WIJ?

  • Een unieke en uitdagende stageplek met veel eigen verantwoordelijkheid en veel ruimte om jezelf professioneel te ontwikkelen;
  • Een creatieve en dynamische omgeving en een uniek kijkje in de keuken bij het grootste mediabedrijf van Nederland;
  • Een enthousiast team waarin men altijd bereid is om elkaar te helpen, er hard gewerkt wordt, maar ook altijd ruimte is voor gezelligheid;
  • De mogelijkheid tot het volgen van interessante trainingen, workshops of e-learnings via de DPG Academy;
  • Marktconforme stagevergoeding (€ 350,- per maand o.b.v. een HBO-opleiding en een 36-urige werkweek);
  • Vanaf medio maart/april 2024 een prachtig nieuw kantoor (Mediavaert) in Amsterdam.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

Dit ben jij

  • Je hebt affiniteit met digitale media en/of onze kidsmerken.
  • Je volgt een relevante HBO-opleiding (bijvoorbeeld Creative Business, communicatie of commerciële economie).
  • Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal.
  • Je bent bij voorkeur beschikbaar vanaf februari 2024 voor een periode van ongeveer 20 weken. Een andere startdatum is in overleg ook mogelijk.
  • Je bent een aanpakker,  je weet je team met elkaar te verbinden en bewaakt de planning; jij zorgt dat het een succes wordt.
  • (Online) Media is helemaal jouw ding; social media, websites en apps hebben geen geheimen voor jou.
  • Problemen? Dat komt niet in jouw woordenboek voor. Bij iedere uitdaging bedenk jij een creatieve oplossing.
  • Een rij bij de koffieautomaat? Dat grijp jij aan als een mooie kans om je collega’s iets beter te leren kennen.

Werken bij DPG Media B.V.

Meer over dit bedrijf

Bij DPG Media werken we voor meer dan 90 sterke nieuwsmerken, magazines, televisieprogramma’s, radiostations en online services zoals Qmusic, NU.nl, Tweakers, Libelle, VTM en meer. We bereiken maandelijks ruim 90% van de Nederlanders en 8 op de 10 Vlamingen. 

We bieden je een professionele werkomgeving waarin we vrijheid enorm belangrijk vinden. We geven je alle ruimte om aan je toekomst te werken door het aanbieden van workshops en trainingen. Voel je vrij om bij ons ondernemer, leerling en teamspeler te zijn, en vooral om jezelf te zijn. Bij DPG Media is iedereen welkom. Dus solliciteer, wat je achtergrond ook is. Er staan ruim 5.500 slimme collega’s te popelen om je op te nemen in een team, of dat nou een projectteam, een pubquizteam of een sportteam is. 

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema

Adviseur Werving Talent +31 35 6466 280