Dit is een hele leuke, leerzame stage in het hart van het mediabedrijf KRO-NCRV. Je loopt mee met de marktonderzoekers en je verzamelt en analyseert informatie over kijkgedrag, websitebezoek, social mediagedrag van Nederlanders.

Je onderzoekt de mening van KRO-NCRV leden en helpt mee met imago onderzoek. Alle aspecten van het onderzoeksvak komen voorbij.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Doen van onderzoek op allerlei manieren: briefingsgesprekken doen, opstellen van vragenlijsten, online enquêtes uitvoeren, analyseren van data, presenteren van resultaten. Diverse onderwerpen komen aan bod: programma's, merkimago, communicatie en marketing, leden.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

Je bent nieuwsgierig, niet bang voor cijfers, en geïnteresseerd in media, mediagedrag, communicatie en marketing. Je vindt het leuk om onderzoek te doen en vervolgens goed en zorgvuldig op te schrijven wat je conclusies zijn.

Wie is KRO-NCRV

KRO-NCRV is een mediaorganisatie met een maatschappelijk relevant geluid die midden in de samenleving staat. We maken programma’s voor radio, tv en online waarin mensen zelf hun verhaal vertellen. Programma’s met soms ontroerende, grappige en inspirerende verhalen en soms met kritische verhalen die lef tonen en taboes bespreekbaar maken. Die verhalen, klein of groot, gaan altijd over mensen. Met die verhalen bouwen we bruggen en brengen we mensen bij elkaar. Onze programma’s zijn herkenbaar aan kwaliteit, respect, betrokkenheid, authenticiteit en vernieuwing.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema | Mediastages

Belinda Gelsema | Mediastages

Adviseur Werving Talent 035 6466 280