Volg jij een opleiding op het gebied van sociale wetenschappen of marketing & communicatie? Wil je hands-on ervaring opdoen met klant- en marktonderzoek en jouw onderzoeksvaardigheden ontwikkelen bij hét communicatiebureau van de Nederlandse boekenbranche? Dan ben je bij ons aan het juiste adres.

Wij hebben dit najaar plaats voor een enthousiaste student (3e- of 4e-jaars hbo/wo) voor een meewerkstage op de afdeling marktonderzoek & analyse.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Als stagiair marktonderzoek & analyse help jij mee om onze campagneteams van de juiste doelgroep- en marktinformatie te voorzien. Je doet deskresearch, je zet enquêtes uit en je houdt de performance van onze campagnes bij.

Daarnaast voer je nauwkeurig onderzoek uit en aarzel je niet om jouw collega’s te adviseren op basis van de inzichten die je hebt opgedaan. Bij de stichting CPNB zit je dicht op de praktijk. We zijn continu bezig met de ontwikkeling van onze campagnes. Je ziet dan ook direct wat de insights die jij aanlevert betekenen voor de koers van ons werk!

Wat
BIEDEN WIJ?

  • Een kickstart voor je cv
  • Een passende stagevergoeding van € 350,- per maand op fulltime basis (36 uur)
  • Een minimum stageperiode van 4 maanden
  • Een divers pakket aan taken en samenwerkingspartners: je doet onderzoek naar zowel consumenten als zakelijke doelgroepen, je schakelt met onderzoeksbureaus, beleidsonderzoekers en brancheorganisaties
  • Een inspirerende omgeving met veel verantwoordelijkheden: je leert zelf informatiebehoeften te signaleren en vragen uit te zetten, je schrijft mee aan adviezen voor alle bedrijfslagen

Ben je geïnteresseerd in deze functie, mail dan een korte motivatie en je cv. Ons kantoor is gevestigd op de Overtoom 197-4 in Amsterdam.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Je volgt een opleiding op het gebied van sociale wetenschappen of marketing & communicatie
  • Je bent analytisch ingesteld
  • SPSS syntax schrijven doe je in een handomdraai
  • Je bent vertrouwd met het Microsoft Office-pakket: een factsheet in Powerpoint opmaken is voor jou geen probleem
  • Je bent initiatiefrijk
  • Je kan goed zelfstandig werken

Wie is Stichting CPNB

#Eenboekkanzoveeldoen Stichting Collectieve Propaganda van het Nederlandse Boek zet zich in voor leesbevordering en boekbezit. Een boek kan zoveel doen: taal en geletterdheid maken het verschil in de ontwikkeling van mensen, boeken zorgen voor verrijking en verdieping, verhalen bieden ontspanning en ontsnapping. Om zoveel mogelijk mensen in aanraking te laten komen met het boek initiëren wij diverse campagnes. Dit doen wij vanuit het collectief van boekhandel, bibliotheek en uitgeverij. Bekende merken van Stichting CPNB zijn Boekenweek, Kinderboekenweek, De Nationale Voorleesdagen, Spannende Boeken Weken en de Boekenweek voor Jongeren.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema | Mediastages

Belinda Gelsema | Mediastages

Adviseur Werving Talent 035 6466 280