Beeld en Geluid opent volgend jaar het modernste mediamuseum van Nederland en lanceert daarvoor een grote nationale marketingcampagne. Ben jij het creatieve en commerciële talent dat deze campagne helpt bouwen?

https://www.youtube.com/watch?v=pcBaAwv0lnA&t=52s

 

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

In het najaar van 2022 opent Beeld en Geluid in Hilversum haar nieuwe mediamuseum. Daarvoor herpositioneren we ons merk en lanceren we een grootse nationale marketingcampagne. We zoeken een enthousiaste marketing stagiair die ons helpt met het uitzetten en uitvoeren van deze campagne. Je denkt mee in de campagneconcepten, zet samen met de marketing manager en de bureaus de campagnes cross-mediaal uit en jaagt in- en extern de productie aan (traffic, materialen, content, kanalen, etc).

Wat
BIEDEN WIJ?

Je werkt in Hilversum in het mooiste gebouw van Nederland met een creatief en ondernemend team. Je werkt aan een grote campagne waarin je ervaring opdoet met meerdere kanalen (print, online, direct marketing, etc) en marketingdisciplines (oa. buzz-, content-, actiemarketing). Je krijgt een stagevergoeding van €300/m bij 36u. En je werkt mee aan de opening van het meest innovatieve museum van Nederland!

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

We zoeken een creatieve HBO-er met specialisatie marketing en een commerciële instelling. Een teamplayer en een hands-on doener met een passie voor marketing, publiek en media. Vaardig in het maken en verspreiden van AV-producties en social media, communicatief vaardig in beeld, geluid en tekst.

Werken bij Beeld en Geluid

Meer over dit bedrijf

Beeld en Geluid is het toonaangevende instituut voor media. Een inspirerende, creatieve en toegankelijke ontmoetingsplek voor professionals en particulieren; online, in ons museum en soms op locatie. We zijn een van de grootste archieven ter wereld en we bewaren diverse soorten media, zoals radio- en televisieprogramma’s, video(games), geschreven pers, politieke prenten, gifjes, websites en objecten. Beeld en Geluid is één van de autoriteiten die objectief het Nederlandse medialandschap in kaart brengt en actuele ontwikkelingen benadert vanuit media-historisch perspectief. Zo laten we zien welke impact media hebben op ieders leven. Dat doen we met een groot aantal partners, zoals creatieve mediamakers, knappe deskundigen, betrokken bedrijven en relevante influencers. Op die manier dragen we samen bij aan een mediawijzere wereld. In het najaar van 2022 opent ons nieuwe interactieve mediamuseum. Zie jij een stage in dit feestelijke jaar van de opening wel zitten en wil jij je steentje bijdragen aan ons nieuwe interactieve mediamuseum? Solliciteer dan snel op een van onze stagevacatures! Bekijk https://beeldengeluid.nl/beeld-en-geluid-bij-je-thuis

De weergegeven reviews zijn van oud stagiairs.
Nog geen reviews beschikbaar

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema

Adviseur Werving Talent 035 6466 280