Meewerken aan (de promotie van) titels zoals De Avondshow met Arjen Lubach, VPRO Dorst, Hoofdzaken, Plakshot, Podcasts, 3voor12 en VPRO Tegenlicht? Lijkt het je leuk om te helpen bij premières en andere events? Kom dan stage lopen bij VPRO Publiek en Marketing! 

De afdeling Publiek & Marketing bestaat uit onder meer een team van marcomspecialisten en een creatief bureau. Als stagiair van de afdeling heb je contact met de gehele breedte van de organisatie en ben je betrokken bij uiteenlopende projecten. 

Ben je benieuwd naar het verhaal een (oud) stagiair? Lees hier de blog van Owen Schoon, stagiair Marketing & Communicatie in 2021.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Je houdt je bezig met verschillende taken, zoals:

  • Perssite VPRO bijhouden
  • Pers en organisaties aanschrijven
  • Samenstellen en versturen van persberichten
  • Meedenken met campagnes rondom VPRO-titels
  • Bedenken en fiksen promotiemateriaal
  • Kijkcijferanalyses maken
  • Weekpreview op de schermen in de VPRO-villa verzorgen
  • Ondersteunen bij fotoshoots en events

Wat
BIEDEN WIJ?

Kom je grenzen verkennen bij VPRO Publiek & Marketing. De leukste afdeling van het hele mediapark. De verschillende professionals van de afdeling begeleiden je in deze praktische stage, maar het is ook noodzakelijk dat je zelfstandig kunt werken en initiatief toont. En natuurlijk de leukste domibo's en andere feestjes.

Mocht je interesse hebben stuur je sollicitatiebrief en CV dan op. De stage startdatum is augustus/september, voor de periode febrauri - juli zijn we voorzien. De stageperiode is minimaal 5 en maximaal 6 maanden.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Niveau: HBO+
  • Opleiding: Marketing / Communicatie / Media
  • Je toont initiatief
  • Je bent zelfstandig
  • Uitstekende schrijfvaardigheden
  • Accuraat
  • Creatief
  • Kennis van designprogramma's als Photoshop is een pre
  • Je kijkt en luistert graag naar programma's van de VPRO en voelt je verbonden met wat wij maken

Werken bij VPRO

Meer over dit bedrijf

De VPRO is een crossmediale publieke omroepvereniging. De VPRO wil buiten de gebaande paden duiden wat er in de wereld gebeurt en bijdragen aan de vorming van ideeën en meningen. Door in de programma’s verdieping te geven, door te vragen, ongebruikelijke invalshoeken te kiezen, andere onderwerpen te agenderen en nieuwe inzichten te presenteren. De VPRO levert een relevante bijdrage aan onderzoeksjournalistiek, buitenlandse verslaggeving, kunst en cultuur, drama en documentaire, wetenschap, geschiedenis en jeugdprogrammering. De omroep is autonoom en eigenzinnig en gaat het experiment niet uit de weg. De VPRO is op zo veel mogelijk platforms te vinden en werkt samen met (inter)nationale partners.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema

Adviseur Werving Talent +31 35 6466 280