Ben jij altijd als eerste op de hoogte van de nieuwste TikTok- en Insta Reels-trends? Bedenk, film en edit jij moeiteloos pakkende video’s? Kom ons marketingteam versterken als Stagiair Content Creatie Marketing en bouw mee aan de campagne voor Vunzige Deuntjes Festival 2026!

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Stageperiode: februari t/m 11 juli (1 week na ons festival). We weten dat dit niet de standaard schoolperiode is, maar in deze maanden werken we keihard toe naar 4 juli – super leerzaam om van dichtbij mee te maken. Uiteraard zorgen we dat je niet boven je maximale aantal stage-uren uitkomt.

Locatie: Thuiswerken is bij ons niet de norm. We zitten veel in een creatief proces, dus fysieke aanwezigheid is belangrijk. Ons kantoor aan de Isolatorweg 36 (Amsterdam) is goed bereikbaar met het OV (metrostation om de hoek).

Context: waar je aan meebouwt In deze maanden bereiden we de volledige campagne van Vunzige Deuntjes Festival 2026 voor. Je gaat o.a.:

  • Ruwe beelden van eerdere edities omzetten naar Insta Reels, TikTok-edits en live-snippets.
  • Samen met de vormgever werken aan een nieuwe visuele stijl
  • Meewerken aan onze influencer- creator-strategie en passende samenwerkingen opzetten.
  • Meedenken over de inzet van het marketingbudget. Jouw taken Je gaat onder begeleiding echt meedraaien in het team.

Jij houdt je bezig met:

  • Bedenken, produceren en inplannen van social content voor Instagram, TikTok, Facebook en Snapchat.
  • Selecteren, editen en archiveren van beeldmateriaal zodat alles direct inzetbaar is voor de campagne.
  • Opmaken en uitsturen van nieuwsbrieven.
  • Meedenken over TikTok-concepten, formats en community-activaties.
  • Samenwerken met designers aan templates, timetables en andere visuals.

Extra mogelijkheden:

Naast Vunzige Deuntjes Festival zijn wij ook mede-eigenaar van Wasserette, en werken we geregeld samen met diverse partnerfestivals. Het kan daarom voorkomen dat je als stagiair ook aan projecten voor deze evenementen meewerkt. Een mooie kans om nóg meer ervaring op te doen binnen de festival- en creative scene.

Wat
BIEDEN WIJ?

  • Een creatieve meewerkstage met veel vrijheid en verantwoordelijkheid.
  • Toegang tot alle ID&T-events (vaak met een extra ticket voor vrienden).
  • Een gezellig kantoor met gratis lunch en sportlessen.
  • Begeleiding door een ervaren marketing- en designteam en ruimte om je eigen ideeën te realiseren.
  • Een waardevol netwerk in de festival- en evenementensector waar je na je stage veel profijt van hebt.

Enthousiast? Mail je motivatie en cv zsm! We beoordelen inzendingen doorlopend en hebben plek voor maximaal 2 stagiairs, dus stuur snel!

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

Wat wij zoeken Jij:

  • Ademt onze kernwaarden: diversiteit, toegankelijkheid, oprechtheid, interactie en betrokkenheid.
  • Hebt een sterke liefde voor hiphop, R&B, dancehall, afro en de festivalwereld.
  • Krijgt energie van het maken van TikTok-video’s en Insta Reels (grote pré).
  • Hebt basis- tot gevorderde skills in Photoshop, After Effects en Premiere Pro óf staat te popelen om die te leren.
  • Neemt initiatief, bent stressbestendig en houdt overzicht.
  • Volgt een mbo-, hbo- of wo-opleiding in een marketing-/communicatie-richting en kunt 32–40 uur per week stagelopen.

Werken bij Vunzige Deuntjes

Meer over dit bedrijf

"VD Events ken je waarschijnlijk het beste van de Vunzige Deuntjes-feestjes. Wat in 2011 begon met kleinschalige evenementen in Bitterzoet en Paradiso, is met de tijd uitgegroeid tot één van s’ lands grootste partijen binnen het hiphop, R&B en dancehall-segment: jaarlijks trekken zo’n 100.000+ vunzigerds naar één van de 100+ evenementen, verdeeld over ruim 21 steden in Nederland en Vlaanderen.
Ook is VD Events (mede)eigenaar van verschillende festivals zoals By the Creek en natuurlijk Vunzige Deuntjes Festival. Hiernaast heeft VD ook dochter-evenementen Basshall Events en Wasserette. De evenementen van Vunzige Deuntjes hebben een open, inclusief karakter, waar plek is voor iedereen. Dit is ook terug te zien aan onze bezoekers, die een mooie mengelmoes vormen van verschillende achtergronden en etniciteiten. Sinds 2019 is Vunzige Deuntjes ook onderdeel van de ID&T-familie, met broertjes en zusjes als Amsterdam Open Air, Mysteryland, Milkshake, Awakenings en Sensation. “

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT OP

Team Mediastages

+31 35 6466 281