Stageperiode: februari t/m 11 juli (1 week na ons festival). We weten dat dit niet de standaard schoolperiode is, maar in deze maanden werken we keihard toe naar 4 juli – super leerzaam om van dichtbij mee te maken. Uiteraard zorgen we dat je niet boven je maximale aantal stage-uren uitkomt.
Locatie: Thuiswerken is bij ons niet de norm. We zitten veel in een creatief proces, dus fysieke aanwezigheid is belangrijk. Ons kantoor aan de Isolatorweg 36 (Amsterdam) is goed bereikbaar met het OV (metrostation om de hoek).
Context: waar je aan meebouwt In deze maanden bereiden we de volledige campagne van Vunzige Deuntjes Festival 2026 voor. Je gaat o.a.:
- Ruwe beelden van eerdere edities omzetten naar Insta Reels, TikTok-edits en live-snippets.
- Samen met de vormgever werken aan een nieuwe visuele stijl
- Meewerken aan onze influencer- creator-strategie en passende samenwerkingen opzetten.
- Meedenken over de inzet van het marketingbudget. Jouw taken Je gaat onder begeleiding echt meedraaien in het team.
Jij houdt je bezig met:
- Bedenken, produceren en inplannen van social content voor Instagram, TikTok, Facebook en Snapchat.
- Selecteren, editen en archiveren van beeldmateriaal zodat alles direct inzetbaar is voor de campagne.
- Opmaken en uitsturen van nieuwsbrieven.
- Meedenken over TikTok-concepten, formats en community-activaties.
- Samenwerken met designers aan templates, timetables en andere visuals.
Extra mogelijkheden:
Naast Vunzige Deuntjes Festival zijn wij ook mede-eigenaar van Wasserette, en werken we geregeld samen met diverse partnerfestivals. Het kan daarom voorkomen dat je als stagiair ook aan projecten voor deze evenementen meewerkt. Een mooie kans om nóg meer ervaring op te doen binnen de festival- en creative scene.