Contentcreatie social media; het monitoren en verbeteren van onze online en social activiteiten. Analyse optimalisatie; monitoren en verbeteren van onze online en social media activiteiten.
Marketingcommunicatieprojecten; meewerken aan campagnes en relatie-evenementen. Pre, geen must vormgeving creatieve input; ondersteunen bij visuele content en het creëren van marketingmateriaal.
Hoe ziet jouw werkdag eruit?
De dag begint met een kop koffie of thee (of iets anders) en een snelle check-in met je collega’s van het marketingcommunicatie-team. Daarna duik je in het screenen van berichten in de media over Ster, de publieke omroep en ontwikkelingen in medialand. Je spart met een collega hoe we een aankomend evenement via social in de spotlights kunnen zetten.
Met een andere collega schakel je om een social post te finetunen - korte lijntjes, snel schakelen, daar hou je van! Na de lunch (en misschien een frisse neus op het Mediapark) werk je aan een blog over de impact van radioreclame. Tussendoor vraagt een collega of je een paar mooie te-programmamomenten wilt spotten voor een promotievideo.
Aan het eind van de middag sluit je aan bij een brainstorm over 60-jarig jubileum van Ster. Hoe kunnen we deze mijlpaal delen en vieren met collega’s, klanten en relaties? Tussendoor een potje tafelvoetbal? Een stoelmassage?
Na werk sporten met het sportschoolabonnement dat je via Ster krijgt naar huis met het gevoel dat je weer iets moois hebt neergezet? Jij beslist. Daarna sluit je de dag af met een voldaan gevoel. Bij Ster is geen dag hetzelfde. Je werkt in een enthousiast en professioneel team, waar samenwerking en een dynamische werkomgeving centraal staan.