Kennen de online kanalen voor jou weinig geheimen en wil jij meewerken aan de tofste campagnes van &C - the Brandstudio? Per september zijn wij op zoek naar een topper die alles wil leren (en uitvoeren) op gebied van online campagnes. Klinkt dat als iets voor jou? Lees dan heel snel verder!

Dan is &C misschien zomaar jouw place to be.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Tijdens deze stage ga je aan de slag als de rechterhand van de campagne manager bij &C - the Brandstudio. Binnen the Brandstudio wordt er met een team van enthousiaste experts gewerkt aan grote, kleine, maar altijd héle toffe campagnes op diverse online platformen. Wij werken met klanten zoals Primark, Robijn, Transavia, Wehkamp, en meer. In deze rol ondersteun je de campagne manager bij het inrichten en optimaliseren van de campagnes om betere resultaten te behalen. Daarnaast speel je een grote rol bij het verzamelen en analyseren van data van lopende campagnes. Hierbij werk je in verschillende systemen zoals Google Analytics, Google Adwords, META Business manager, Pinterest, TikTok, enz.

Samen met de campagne manager brainstorm je over ideeën om de campagne performance te verbeteren en hierbij de gewenste resultaten te behalen. Je hebt ownership over de behaalde targets en weet deze goed door te vertalen naar duidelijke klanten rapportages.

Daarnaast help je met het onderhouden van het &C platform en lever je input voor de &C social kanalen.

Wat
BIEDEN WIJ?

  • € 350,- bruto per maand, bij een fulltime stage van 40 uur per week -
  • Een uitdagende functie bij een jong en dynamisch bedrijf
  • Werken in een creatief, informeel en enthousiast team
  • Een fijne werkomgeving in het centrum van Amsterdam
  • Elke maand als eerste de nieuwste editie van &C the Magazine op je bureau

Enthousiast geworden? We zien je motivatie en cv graag zo snel mogelijk tegemoet onder vermelding van "Campagne Management stagiair najaar 2025".

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

Een stage bij &C is heel veelzijdig. Je krijgt de kans om meerdere facetten van ons bedrijf te leren kennen en daar ook in mee te draaien. In deze rol leren wij je alles over het managen van online campagnes. Alles wat je leert mag je ook direct uitvoeren voor campagnes van fantastische merken en organisaties.

We zijn een dynamisch en klein media bedrijf, waarin je van alle teams en afdelingen iets meekrijgt en kan leren. Omdat we in een fantastisch pand werken, zorgen we er ook met z'n allen voor dat het netjes en verzorgd blijft, en draai je net als iedereen mee in het schema van (kleine) huishoudelijke taken.

 Jij bent…

  • Beschikbaar van september 2025 tm januari 2026 (exacte periode is bespreekbaar)
  • Woonachtig in Amsterdam of omgeving en in staat om meerdere dagen per week naar ons kantoor te komen
  • Sociaal vaardig, communicatief en initiatiefrijk
  • Enthousiast, flexibel, nauwkeurig en creatief
  • Een denker op Hbo-niveau
  • Stressbestendig
  • Een aanpakker en multitasker

Jij hebt…

  • Ervaring met het (dagelijks) gebruik van social media zoals Instagram, Facebook, YouTube, Pinterest en TikTok
  • Affiniteit met de belevingswereld van de &C-doelgroep
  • Cijfermatig inzicht om o.a. analyses met behulp van Google Analytics en andere platformen te maken
  • Oog voor detail en verantwoordelijkheidsgevoel
  • Een goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Zin om fulltime mee te draaien bij een jong en dynamisch bedrijf

Werken bij &C

Meer over dit bedrijf

&C is het 360° mediamerk van Chantal Janzen met een maandelijks magazine, website, app, online shop, eigen tv-programma’s, en live-events. Een multimediaal platform over mensen, mode, beauty, eten, reizen, lifestyle en wonen. &C is gericht op mensen van 25 tot 45 jaar en behandelt, zoals Chantal het zelf noemt, the whole shebang.  &C the brandstudio
&C the brandstudio ontwikkelt activatie- en branded content-campagnes op maat, waarmee we onze audience in het hart willen raken. Prikkelende, amuserende campagnes waarin het &C-DNA voelbaar is, maar altijd met relevantie voor het merk en vooraf bepaalde performance-doelstellingen. 

Alle campagnes worden door het in-house team van the brandstudio ontwikkeld, van strategie, concept, productie tot en met distributie. Waar mogelijk doorvertaald naar  360-graden campagnes naar online social video-series, stories en advertorials; print advertorials en inserts; podcasts; live events, activaties en de inzet van testpanels. Om de vooraf bepaalde performance-doelstellingen te realiseren (bereik, Q-views, engagement, impact)  adviseert the brandstudio hoe de mix van alle &C-kanalen het meest effectief ingezet kan worden. Met vooraf duidelijk afgestemde KPI’s en tussentijds en achteraf volledige rapportages.

Onze campagnes mogen altijd verspreid worden (zonder extra buy-outs) via de eigen kanalen van de opdrachtgever en kunnen ook altijd met extra ‘paid’ budget groter gemaakt worden, met verspreiding binnen en buiten de &C-kanalen om.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT OP

Team Mediastages

+31 35 6466 281