&C is het 360° mediamerk van Chantal Janzen met een maandelijks magazine, website, app, online shop, eigen tv-programma’s, en live-events. Een multimediaal platform over mensen, mode, beauty, eten, reizen, lifestyle en wonen. &C is gericht op mensen van 25 tot 45 jaar en behandelt, zoals Chantal het zelf noemt, the whole shebang. &C the brandstudio
&C the brandstudio ontwikkelt activatie- en branded content-campagnes op maat, waarmee we onze audience in het hart willen raken. Prikkelende, amuserende campagnes waarin het &C-DNA voelbaar is, maar altijd met relevantie voor het merk en vooraf bepaalde performance-doelstellingen.
Alle campagnes worden door het in-house team van the brandstudio ontwikkeld, van strategie, concept, productie tot en met distributie. Waar mogelijk doorvertaald naar 360-graden campagnes naar online social video-series, stories en advertorials; print advertorials en inserts; podcasts; live events, activaties en de inzet van testpanels. Om de vooraf bepaalde performance-doelstellingen te realiseren (bereik, Q-views, engagement, impact) adviseert the brandstudio hoe de mix van alle &C-kanalen het meest effectief ingezet kan worden. Met vooraf duidelijk afgestemde KPI’s en tussentijds en achteraf volledige rapportages.
Onze campagnes mogen altijd verspreid worden (zonder extra buy-outs) via de eigen kanalen van de opdrachtgever en kunnen ook altijd met extra ‘paid’ budget groter gemaakt worden, met verspreiding binnen en buiten de &C-kanalen om.