Voor de redactie van ESPN is ons sportlabel Southfields per augustus/september 2022 op zoek Social Media stagiair.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

  • het creatief vullen en up-to-date houden van de social media-platformen van ESPN NL;
  • het maken van audiovisuele content op locatie en de montage hiervan;
  • het bewerken van videomateriaal voor plaatsing op social media;
  • actief meedenken over de invulling van de diverse platformen (website, apps, social media).

Wat
BIEDEN WIJ?

  • een leuke en vooral leerzame stage waarbij je meer gaat doen dan koffie halen;
  • een open cultuur waar met plezier wordt gewerkt met een gezamenlijke ambitie: zoveel mogelijk succesvolle content ontwikkelen;
  • een plek waar je nieuwsgiering kan zijn, vragen mag stellen én fouten mag maken, zolang je er maar van leert;
  • een mooie en goed bereikbare werkplek in Amsterdam of Hilversum.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • je volgt een HBO/WO-studie in de richting van journalistiek, media, communicatie of een aanverwante opleiding;
  • je hebt veel affiniteit met social media;
  • je hebt ervaring met videomontage en Photoshop; 
  • je beheerst de Nederlandse taal uitstekend;
  • je bent in bezit van een rijbewijs; 
  • je bent regelmatig in avonden of weekenden beschikbaar;
  • je bent zelfstandig, communicatief, initiatiefrijk, enthousiast, leergierig en nauwkeurig;
  • je weet alles van de Eredivisie en de Keuken Kampioen Divisie en weet moeiteloos op te lepelen wie de laatste periodetitel heeft gepakt en hoe de trainer van FC Den Bosch heet.

Werken bij Southfields B.V.

Meer over dit bedrijf

Southfields, opgericht in 2002, is het grootste sportproductiebedrijf van Nederland. Van voetbal, wielrennen en Formule 1 tot hockey, volleybal en basketbal, Southfields levert verslaggeving, registraties, talkshows en documentaires voor verschillende zenders en platforms. Het bedrijf produceert onder meer de voetbalprogramma’s en F1-uitzendingen voor Ziggo Sport, de wedstrijdregistraties en programma's van de Nederlandse Eredivisie, de Pure Energie Eredivisie Vrouwen en Keuken Kampioen Divisie voor ESPN, PSV TV, Ajax TV, de Bellator mixed martial arts-programma's voor Spike TV en Oranjezomer voor Talpa.

Naast de sportprogramma's heeft Southfields ook een documentaire afdeling die jaarlijks 15 tot 20 bijzondere en prijswinnende sportdocumentaires maakt, met onder andere de documentaireserie ‘No Guts No Glory FC Utrecht 50 jaar’ voor Videoland, ‘Wout van Aert inside Team Jumbo-Visma’ voor VTM en ‘Jong Oranje opent de deuren’ voor Insight TV en ESPN. Southfields is een label van Banijay Benelux - een collectief van verschillende creatieve contentproducenten en onderdeel van ’s werelds grootste internationale contentcreatie- en distributiegroep Banijay Group.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema

Adviseur Werving Talent +31 35 6466 280