Bij DGTLMOTION zijn we op zoek naar een Social Media Content Stagiair die het interne team versterkt en samen met ons bijdraagt aan het realiseren van groei en succes voor twee snelgroeiende e-commerce klanten. ✔ Werken met twee snelgroeiende e-commerce bedrijven ✔ Werken met de top 5% van talenten uit de markt ✔ Alle design, marketing en development skills in-house

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Ben jij een creatieve geest met een passie voor social media en e-commerce? Wil je leren hoe je content creëert die niet alleen mooi is, maar ook converteert? Als Social Media Content Stagiair werk je mee aan de online zichtbaarheid van twee van onze e-commerce klanten. Je ondersteunt bij het bedenken, creëren en analyseren van content voor verschillende platforms, met als doel het vergroten van engagement en conversie.

Wat ga je doen?

  • Meedenken over en uitvoeren van social media strategieën voor onze e-commerce klanten SneakerSheets en laye sports
  • Creëren van visuele en tekstuele content voor Instagram en TikTok
  • Ondersteunen bij het opstellen en beheren van contentkalenders
  • Analyseren van de prestaties van social media campagnes en het maken van verbetervoorstellen
  • Samenwerken met het marketingteam om campagnes te integreren met andere marketingactiviteiten
  • Je krijgt toegang tot geavanceerde design software en tools, en begeleiding van ervaren professionals

Deze stage biedt jou de perfecte springplank om je creatieve en analytische skillset te verfijnen en te leren werken in een professionele setting.

Een kijkje in jouw week: Jouw werkweek is een creatieve mix van contentcreatie, trendspotting en teamwork. Elke dag werk je aan het bedenken, ontwerpen en plannen van social content voor twee e-commerce klanten. Je schakelt tussen formats als short-form video’s, Instagram stories, TikToks, visuals en pakkende captions, waarbij je zorgt dat de content past bij de tone of voice van de merken en inspeelt op actuele trends. Je werkt zelfstandig aan het vullen en beheren van contentkalenders, maar stemt regelmatig af met collega’s om ideeën aan te scherpen en nieuwe formats te testen. Je analyseert welke posts (en ads) goed presteren, en leert hoe je data gebruikt om content steeds beter te laten aansluiten op het publiek.

Op kantoor lunchen we samen rond 12:00, en tussendoor kun je even ontspannen met een potje backgammon of wandeling buiten met collega’s. Op vrijdag sluiten we de week vaak af met een gezellige borrel of een relaxte start van je weekend.

Wat
BIEDEN WIJ?

  • Werken met twee snelgroeiende e-commerce bedrijven
  • Impact maken als een van de eerste talenten
  • Gebruikmaken van innovatieve, slimme en geavanceerde tools
  • Hybride werkomgeving: op kantoor en remote
  • Een vrije dag op je verjaardag
  • Referral bonus voor het aandragen van een nieuwe partner of collega
  • Begeleiding van een ervaren professionals ‍

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

Je bent een creatieveling met oog voor detail en gevoel voor esthetiek.

Je bent nieuwsgierig, leergierig en klaar om jezelf te ontwikkelen binnen de wereld van visual design.

Wat neem je mee?

  • Je volgt minimaal een HBO opleiding in de richting van Marketing, Communicatie, Media of een andere relevante studie
  • Je hebt veel ervaring met content creatie (video’s en foto’s) om te kunnen posten op Instagram en TikTok
  • Je hebt een sterke affiniteit met e-commerce, en voelt je thuis in de wereld van fashion en lifestyle. Interesse in sport is een leuke extra.
  • Je hebt veel ervaring met tools zoals Canva, Adobe Creative Suite, CapCut en vergelijkbare programma's
  • Je bent op de hoogte van de laatste trends op het gebied van social media
  • Je bent creatief, proactief en hebt een hands-on mentaliteit
  • Spreekt vloeiend Nederlands en goed Engels

Werken bij DGTLMOTION

Meer over dit bedrijf

Gevormd door groei.
Gedreven door impact. We zijn gespecialiseerd in complexe en langdurige salestrajecten die vragen om automatisering en een slimme Go-To-Market strategie. Samen met onze klanten bouwen we slimme B2B marketing, sales- en operationsystemen die aanzetten tot actie, versnellen wat werkt en groei brengen waar het telt. Tot wel 10-100x sneller dan traditionele teams.
We zijn ervaren Head of Growth's en Go-To-Market (GTM) Engineers gefascineerd over businessmodellen, marketing en salesmachines, procesoptimalisatie, efficiëntie, automatisering, technologie, AI en alles wat groei mogelijk maakt. We zijn trots op de succesverhalen die ons gevormd hebben. En brengen kennis vanuit agency, consultancy en klantzijde samen.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT OP

Monique Amse

Monique Amse

Directeur +31 35 6466 264