Mediahuis bouwt rondom zijn nieuwsmerken nieuwe succesvolle platformen, zoals de Telegraaf Webshop en Groupdeal.

In mei hebben we een nieuw initiatief gelanceerd: De Prijsvergelijker. Een vergelijkingsplatform voor energie en verzekeringsproducten. We zijn snel aan het opschalen en zijn zodoende op zoek naar een Marketing communicatie stagiair.

Houd jij van schrijven? Heb je al enige digitale kennis en vind je het leuk om bijdrage te leveren voor onze site om deze te laten groeien? Lees dan snel verder en solliciteer!

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

  • Je verzint nieuwe ideeën voor content en schrijft voor onze website (SEO);
  • Je ondersteunt bij ontwikkeling en uitvoering van campagnes;
  • Je doet onderzoek naar de content behoefte van de diverse doelgroepen (of een eigen voorstel voor onderzoek);
  • Je analyseert de resultaten van gemaakte content;
  • Je denkt mee over het laten groeien van het platform.

Wat
BIEDEN WIJ?

Naast een goede stagevergoeding biedt deze stage je natuurlijk meer. Je gaat stage lopen in een kleinschalig, leuk en energiek team als voltallig lid. Hierin bieden wij jou de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen op marketing en communicatie gebied, onder goede begeleiding. Je krijgt de ruimte om je eigen ideeën kwijt te kunnen en de kans om je te ontwikkelen.

Kortom een stage waarbij je echt deel van ons bedrijf bent en jouw bijdrage erg belangrijk is.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Je bent bezig met een hbo- of wo-opleiding op het gebied van marketing, online media, communicatie of journalistiek; 
  • Je durft initiatief te tonen en vindt het leuk om zelf ook met ideeën te komen; 
  • Je een passie hebt voor schrijven en dat ook foutloos kunt doen; 
  • Je hebt enige ervaring met e-mailprogramma’s zoals Mailchimp en CMS, zoals WordPress (maar dit kunnen we je ook leren);
  • Je bent fulltime beschikbaar in de regio Amsterdam vanaf september voor minimaal drie maanden.

Ben jij die stagiair naar wie wij op zoek zijn? Laat dan van je horen! Bij interesse zien we jouw motivatie en cv graag tegemoet via bovenstaande solliciteerbutton.

Werken bij Mediahuis Nederland B.V.

Meer over dit bedrijf

Mediahuis is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven met sterke merken als De Telegraaf, VROUW, Privé, Autovisie en Regionale Dagbladen. Wij brengen mensen en verhalen samen. Door simpelweg te luisteren naar ons publiek en jouw doelgroep. We weten wat hen drijft en interesseert. Wat belangrijk is en belangrijk gaat worden. Met diepgaande kennis van publiek en het medialandschap. Dat is waar we in geloven. Relaties met ons publiek, jouw doelgroep en elkaar. Al decennialang. Daar zijn we trots op. Informerend, duidend, inspirerend en verbindend, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

De weergegeven reviews zijn van oud stagiairs.
Nog geen reviews beschikbaar

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema

Adviseur Werving Talent 035 6466 280