Dit je kans om eens te kunnen meedraaien in de dynamiek van een uitgeverij. Binnen ons uitgeefcluster zal je als voorwaardig lid van het marketingteam worden gezien en we zorgen er samen voor dat onze boeken in alle verschijningsvormen (e-books, audiobooks en fysieke boeken) onder de aandacht komen door middel van online en offline campagnes en marketingplannen. Je krijgt een aantal eigen (online) marketingtaken die je zelfstandig mag uitvoeren onder supervisie van een marketeer.
Zie je onderweg leuke uitdagingen, dan krijg je bij ons de kans om die op te pakken en uit te voeren. Ook als je graag van ons inspiratie krijgt, helpen wij je om aan leuke projecten te beginnen of om ze voort te zetten. Daarnaast maken wij graag gebruik van jouw expertise die je tijdens je opleiding hebt opgedaan. Het hybride werken tijdens jouw stage maakt het werken afwisselend.
Op kantoor in Utrecht zijn de collega’s dichtbij en wanneer je thuis werkt zijn ze online goed bereikbaar. Vanaf augustus/september 2024 hebben wij stageplaatsen beschikbaar voor de duur van 5-6 maanden! Wat zijn jouw taken?
- Ondersteunen van online (social media) en offline communicatie
- Beheer en eindverantwoordelijkheid voor alle inkomende promotieaanvragen
- Onderhouden van perscontacten en het versturen van persberichten
- Meedenken en bijdragen aan lopende projecten en marketingplannen
- Er is zeker ruimte voor eigen inbreng en initiatief