De LINDA.foundation is een initiatief van Linda de Mol en uitgeverij Mood for Magazines. De stichting stelt zich ten doel om gezinnen met kinderen die in armoede leven een steuntje in de rug te geven: zij ontvangen aan het einde van het jaar eenmalig een set waardebonnen waarmee zij producten kunnen kopen bij winkels zoals Albert Heijn, Hema, H&M en Intertoys. Zodat zij wél die verjaardag van de kinderen kunnen vieren, iets lekkers met kerst op tafel kunnen zetten of een nieuwe winterjas kunnen kopen. Meer informatie staat op de website www.lindafoundation.nl.
Mood for Magazines is het toonaangevende mediabedrijf achter het merk LINDA. Inmiddels is het merk LINDA. uitgegroeid van magazine tot een vooruitstrevend crossmediaal merk met verschillende onderdelen. LINDA.nl bereikt ruim zes miljoen bezoekers per maand via LINDA.nl en de app. Daarnaast bereikt LINDA.nl miljoenen vrouwen via de diverse social-mediakanalen. Het magazine bestaat uit themanummers, de special LINDA.loves en zes keer per jaar LINDA.meiden voor jonge vrouwen tussen 18-25 jaar.
LINDA. magazine is de grootste vrouwenglossy van Nederland en bereikt maandelijks 1 miljoen mensen. Bij LINDA. hanteren we een divers beleid waarin we streven naar een inclusieve en gelijkwaardige werkomgeving voor al onze medewerkers, ongeacht hun achtergrond, geslacht, etniciteit, leeftijd of andere persoonlijke kenmerken. Mood for Magazines is onderdeel van Talpa Network (o.a. SBS, Net5 en Radio538). Samen hebben we de ambitie het sterkste en leukste vrouwennetwerk van Nederland te blijven.