Warner Bros. Discovery is opzoek naar een nieuwsgierige, gedreven marketing stagiair(e) voor de merken TLC, Discovery, Eurosport, ID HBO MAX. Ben jij die ambitieuze student marketing, communicatie, commerciële economie, media, eventmanagement met een hands-on mentaliteit? Wil jij graag ervaring opdoen in alle aspecten van marketing binnen ’s werelds grootste mediabedrijf en helpen met de lancering van HBO Max? Ben jij altijd online en een liefhebber van social media? Weet jij alles over reality-tv en wat het inhoudt om diverse marketing uitingen hiervoor in te zetten en wat de fans willen zien? Top, dan zoeken wij namelijk jou! Warner Bros. Discovery bied je de kans om al je vaardigheden te tonen en mee te bouwen aan onze merken.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

  • Je bent nauw betrokken bij merk-, en programmacampagnes en ondersteunt in de uitvoering hiervan, zoals het plannen van, media-inkoop, traffic en rapportages. Je bent de schakel tussen de marketingafdeling en andere afdelingen.
  • Je bent onderdeel van het marketingteam en spart waar mogelijk met collega stagiaires en overige collega’s. • Je ondersteunt de marketingcoördinator(en) en -managers waar nodig.
  • Je ondersteunt bij alle marketingactiviteiten voor de b2b en b2c markt.
  • Je ondersteunt bij alle grote projecten en werkt mee aan de marketingcampagnes voor onze lokale producties, zenders en sport (Olympische Spelen en Grand Slams).
  • Je helpt bij het opstellen van assetlijsten en het reserveren van media ruimte.
  • Je denkt mee met nieuwe social media- en CRM-initiatieven.
  • Je bent verantwoordelijk voor het schrijven, aanvragen, coördineren, bewerken en plaatsen van online content zoals video, foto’s en tekst voor de social mediakanalen en CRM-uitingen.
  • Je ontwikkelt acties en prijsvragen en communiceert hierover met klanten, partners en deelnemers, en je draagt zorgt voor alle afhandeling.
  • Je bent medeverantwoordelijk voor het reserveren en bijhouden van barters via het barter document en de barter mailbox.

Wat
BIEDEN WIJ?

  • Startdatum is per 1 september 2024.
  • De duur van de stage is 5 a 6 maanden
  • De stageplek betreft een 40-urige werkweek (5 dagen per week).
  • Stagevergoeding wordt geboden.
  • Warner Bros. Discovery is gevestigd in Amsterdam en Hilversum.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Je bent 3e of 4e jaars student in een hbo of universitaire opleiding, gericht op marketing, communicatie, commerciële economie, media, event- of sportmanagement. • Je zoekt een meeloopstage en geen afstudeeropdracht.
  • Je bent creatief, komt met ideeën en je kunt improviseren.
  • Je bent efficiënt, werkt nauwgezet en je kunt aanpakken.
  • Je kunt goed zelfstandig werken. • Je hebt affiniteit met televisie/streaming, digital/social media en/of sport.
  • Je weet het één en ander van het Nederlands medialandschap of sport.
  • Je beheerst de Engelse taal goed, in woord en schrift. Je Nederlands is uiteraard perfect.
  • Ervaring in media, advertising, events, sport en/of research is een pre.

Werken bij Warner Bros. Discovery

Meer over dit bedrijf

Wij zijn Discovery Benelux, onderdeel van Warner Bros. Discovery. Je kent ons ongetwijfeld van de populaire Discovery-programma’s, als Gold Rush en Deadliest Catch en de Olympische Spelen op Eurosport. Maar natuurlijk ook van TLC-programma’s als Say Yes To The Dress en 90 Day Fiancé én die spannende moordzaken op ID. Maar we zijn nog veel meer. Want wist je dat we daarnaast ook nog de zenders Animal Planet, Discovery Science, Eurosport 2 en discovery+ van inspirerende programma’s voorzien?
Stagelopen bij ons betekent ervaring opdoen bij een toonaangevend media- en entertainmentbedrijf met 's werelds meest uitgebreide en complete portfolio van content en merken op het gebied van televisie, film en streaming. Samen met ons en andere stagiaires krijg je de kans al je vaardigheden te tonen en mee te bouwen aan onze mooie merken!

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Monique Amse

Monique Amse

Directeur +31 35 6466 264