De Nieuwe Gevers is een nieuw type platform. Een marktplaats waar talentvolle denkers, makers en doeners hun skills doneren aan goede doelen. Als Social Tech Startup, zijn we op een missie om het grootste do-good marketplace van Europa te worden.

We zoeken vanaf september 2023 een creatieve stagiaire die ons hierbij gaat helpen.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Goed doen werkt aanstekelijk. Daarom willen we méér inzetten op content en social media. Denk aan het delen van inspirerende verhalen professionals die hun skills hebben gedoneerd. Opvallende matches die gemaakt zijn. Mooie mijlpalen die wij als start-up halen. Feel good behind the scene footage. Dit alles verpakt in een leuk & creatief jasje. We willen via onze eigen kanalen vrijwilligerswerk hip maken en duizenden mensen aansporen hun skills te doneren. Ambitieus. Dus daar hebben we jouw hulp bij nodig. Daarom wordt je de linkerhand van onze rechtshandige contentmarketeers. Laat jouw creatieve hersenspinsels maar borrelen.

Hoe dit er concreet uitziet.

  • Beheren contentkalender: Samen met marketing team bepaal je wat we via onze Instagram (7K), Facebook en LinkedIn (5K) pagina delen door invulling te geven aan de contentkalender.
  • Content creatie: Bedenken is één ding. Maken een 2e. Jij tovert ideeën om tot visueel aantrekkelijke, deelbare en plaatsbare posts. De ene keer een Reel, de andere keer een enquête in onze Story, dan slider op Instagram of een vette video op LinkedIn. Vind je schrijven leuk? Dan is daar ook veel ruimte voor!
  • E-mail marketing: Naast het bedenken en creëren van content voor onze social media kanalen, dompelen we je ook onder in het e-mail marketing vak. Met duizenden mensen in onze database is dit een van onze meest waardevolle tools om professionals te helpen bij het vinden van het juiste project. Leuke manier om te ontdekken of deze tak van marketing iets voor je is.
  • Brand awareness campagnes: Zoveel mogelijk impact. Zoveel mogelijk nieuwe Nieuwe Gevers. Daar zijn vette campagnes voor nodig die jij helpt bedenken, ontwerpen en uitrollen. Zo verstuurde onze vorige stagiair Sarah 100 tweedehands lego blokjes naar professionals, ontwierp Daniella certificaten voor de Olympische Gevers en lanceerden we samen met een team van Nieuwe Gevers binnen 2 weken de Dag Tegen Gas. Dit is pas het begin.

Elke dag is anders. Letterlijk. Want voor je het weet zit je in een brainstorm sessie met ons growth team, wordt je eerste blog geplaatst, vraagt één van onze oprichters je om bij een interview te zijn of organiseer je een speed-date event.

Kortom, veel te doen. Veel verantwoordelijkheid. Je mag nieuwe dingen uitproberen. Ontdekken wat je leuk vindt. Fouten maken. En vooral: ervan leren. Dat is het mooie aan een stage.

Wat
BIEDEN WIJ?

  • Als je naar kantoor komt: lekkere lunches. Veelal gezond, maar we bouwen ook kecke tosti’s.
  • Een plek om met skills impact te maken binnen de goede doelen wereld.
  • Een proeftuin om je eigen skillset verder te ontwikkelen.
  • Veel vakmensen die weten wat ze doen (lees: veel leren).
  • Een plek waar jij ons ook wat mag leren. Jouw mening doet er dus toe ;)
  • Vrijmibo’s die uit de hand lopen. Tip: kom niet met de auto.
  • Een toffe plek bij een startup die over een paar jaar de leukste werkgever van Europa is.
  • Een gezellig team (15 man) vol creatievelingen met ondertussen een woordenboek: De Gele van Dale. Inlezen is aangeraden ;)

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • In de wereld van een start-up wordt veel zelfstandigheid gevraagd. We willen dat je zelfsturend bent, durft mee te denken, en zo hier en daar die extra stap neemt. In andere woorden: je vindt het wel tof om verantwoordelijkheid te krijgen en te pakken. Natuurlijk staat iedereen klaar om je te helpen en dingen te leren waar nodig! 
  • Initiatiefnemer en pro-actieve doorpakker. Als je dit bent, dan weet je wat we bedoelen. 
  • Je werkt graag samen met ambitieuze mensen die niet stoppen tot het goed is.
  • Je bent eerlijk, open en niet bang om feedback te geven of te krijgen. Leuk eigenwijs zegmaar. Zo kunnen we het snelst leren. 
  • Jij gelooft in het motto “Ik heb het nog nooit gedaan. Dus ik denk dat ik het wel kan.”
  • Pre: Sterk met copy en goed met taal. Kortom: je kan lekker schrijven. Goes without saying, maar in correct Nederlands, zonder vouwt
  • Een hoofd vol creatieve ideeën. Voor campagnes. Voor social media. Voor een vet event. Bij jou gaat het lampje branden.
  • Je hebt gevoel voor design en kan al wat ontwerpen.
  • Kan werken met een kater, if needed.
  • Pre: Als je eerder ergens (mede) verantwoordelijk was voor de social media media kanalen of onderdeel was van een MarCom team.
  • Pre pre: Als je een portfolio met wat werk hebt.

Werken bij De Nieuwe Gevers

Meer over dit bedrijf

Wie zijn wij? Goede vraag. We zijn De Nieuwe Gevers. Wij helpen goede doelen meer impact te maken. We versnellen hun missie en versterken hun team. Via ons platform kunnen mensen hun skills doneren aan mooie goede doelen & initiatieven zoals ALS, World Animal Protection en De Kindertelefoon. Dit doen we ondertussen met meer dan 10.000+ experts binnen o.a. online marketing, communicatie, professionalisering, strategie, social media, data & analyse, HR, content creatie en design.

Tijdens deze stage wordt je onderdeel van ons marketing en growth team. Met dit team zijn we verantwoordelijk voor het bereiken, inspireren en activeren van potentiële Nieuwe Gevers. Hiervoor gebruiken we diverse kanalen zoals online advertenties, e-mailmarketing, social media kanalen, blogs en onze website zelf. 

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema

Adviseur Werving Talent +31 35 6466 280