Deze afwisselende stage ligt op het snijvlak van technologie, psychologie en taal. We zijn op zoek naar iemand die begin 2023 kan beginnen. Het liefst voor een stage van 3 maanden. Eventueel andere periode is natuurlijk bespreekbaar.


Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Je bent dagelijks bezig met het verbeteren van de klantgesprekken in onze chatbot. Je zorgt ervoor dat onze chatbot de klant begrijpt. Dit door het analyseren van zoekwoorden, het ontwerpen van flows en door te testen (heel veel testen). Je ontwerpt, schrijft en verbetert conversaties zodat onze chatbot een “human-like” ervaring krijgt.

Om het nog afwisselender te maken, kan je dezelfde skills ook toepassen op onze andere service kanalen, zoals WhatsApp automated messages, onze online selfservice sites en telefonie. Elke opdracht is weer anders en dat maakt deze stage zo uitdagend en natuurlijk leerzaam!

Wat
BIEDEN WIJ?

Wat bieden wij?

  • Een stagevergoeding
  • Een leuke en leerzame werkomgeving waar je als voltallig lid meedraait
  • Ruimte om je eigen ideeën kwijt te kunnen
  • Werken in een jong, energiek en ambitieus team
  • Toegang tot De Academie, onze binnenhuisuniversiteit, met een ruim aanbod aan opleidingen om je talenten optimaal te ontwikkelen.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

Onze droomstagiair:

  • Heeft liefde voor taal en schrijven
  • Analytisch inzicht en een goed inlevingsvermogen
  • Heeft zin om menselijke en technische breinen aan elkaar te koppelen
  • Werkt hard, is nieuwsgierig en kan ook zelfstandig werken
  • Denkt goed na over de eindgebruiker
  • Is 4/5 dagen per week beschikbaar
  • Volgt een HBO/WO studie bij voorkeur op het gebied van communicatie of communication and multimedia design

Werken bij Mediahuis Nederland B.V.

Meer over dit bedrijf

Mediahuis is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven met sterke merken als De Telegraaf, VROUW, Privé, Autovisie, Regionale Dagbladen (Noordhollands Dagblad, Haarlems Dagblad, Leidsch Dagblad, IJmuider Courant en De Gooi- en Eemlander) en digitale merken zoals Dumpert, Culy, NSMBL, J/M Ouders, Jaap, Metro en GroupDeal. Recent is het aanbod voor adverteerders verrijkt met de regionale dag- en weekbladen van Mediahuis Noord (o.a. Leeuwarder Courant, Dagblad van het Noorden en Friesch Dagblad) en Mediahuis Limburg (o.a. De Limburger).

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Ilse Rood

Ilse Rood

Adviseur Werving Talent +31 35 6466 281