De helpdesk biedt eerste- en tweedelijns support en bestaat uit drie skilled helpdesk medewerkers, waaronder de coördinator, plus met enige regelmaat een stagiair (jij?). Je wordt ondersteund door een backoffice team van drie collega’s. De sfeer is open, ontspannen en collegiaal.

BNNVARA is een bruisende en creatieve club die 24/7 content maakt die ertoe doet. Als ICT-team ondersteunen wij ongeveer 750 collega's, freelancers en stagiaires met laptops, software, beveiliging en kennis. Alles staat in het teken van video, audio en andere content en dat maakt onze ICT-omgeving nèt even anders dan een standaard kantoor.

MEER STAGES IN VAKGEBIED

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

De BNNVARA ICT Helpdesk voert verschillende taken uit. Dit zijn de taken waar je elke dag mee bezig kan houden:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt voor alle vragen over, of problemen met het gebruik van de apparatuur en/of applicaties;
  • Je behandelt meldingen en beantwoordt gebruikersvragen;
  • Je voert wijzigingsverzoeken uit, bewaakt en rapporteert de oplostijden van aangemaakte tickets in het TOPdesk systeemI;
  • Je toont initiatief en beschikt over oplossend vermogen;
  • Je installeert en test hard- en software;
  • Je controleert en registreert (uitleen-) apparatuur en computer- en printervoorraden;
  • Je beheerst de Engelse taal voor het lezen van o.a. bedieningsinstructies, handboeken, et cetera

Wat
BIEDEN WIJ?

Werk dat zín heeft. Wat we maken, moet de samenleving eerlijker, vrijer of gelijkwaardiger maken. Je komt niet voor niks je bed uit. Werk dat zichtbaar is: BNNVARA bereikt maandelijks online miljoenen mensen. Leuk werk binnen een leuk team dat openstaat voor jouw inbreng. Een stagevergoeding van € 475,- per maand.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

Jij bent een flexibele, zelfstandige, stressbestendige en gezellige collega die ook bij routinematig werk blijft nadenken en geconcentreerd blijft werken. Je bent leergierig, secuur, communicatief, klantvriendelijk en je kunt goed prioriteiten stellen.

Werken bij BNNVARA

Meer over dit bedrijf

BNNVARA is een mediaorganisatie met een missie. We leggen de lat hoog, elke dag opnieuw. Als grote publieke omroep hebben we de verantwoordelijkheid om te brengen wat mensen aan het denken zet, op ideeën brengt, begrip kweekt, inspireert, laat discussiëren, laat lachen of ontroert. We maken programma’s met een reden. Om iets aan de kaak te stellen, taboes te doorbreken of een open gesprek te voeren. We zetten ons in voor een open, gelijkwaardige en rechtvaardige samenleving. We jagen discussies aan en gaan door totdat er iets verandert. BNNVARA is er voor een breed en jong publiek. Voor iedereen die open naar de wereld is. Voor nieuwsgierige en sociaal bewogen mensen. Voor mensen die net als wij vooruit willen, en verandering en vernieuwing nastreven. Je bekijkt vraagstukken vanuit verschillende perspectieven en bent ervan overtuigd dat BNNVARA haar publiek het beste bereikt door aansluiting te vinden bij diverse doelgroepen in de maatschappij. Tot slot, BNNVARA hecht waarde aan diversiteit en inclusiviteit. BNNVARA heeft als missie zich in te zetten voor een eerlijke en rechtvaardige samenleving waarbij we uitsluiting tegen willen gaan. BNNVARA wil een organisatie zijn waarin iedereen zich thuis kan voelen. En daar maken we ons hard voor. Daarom willen we mensen met verschillende leeftijden, achtergronden, geboorteplaatsen, levensovertuigingen, (fysieke) uitdagingen, genders en seksuele voorkeuren uitdrukkelijk uitnodigen te solliciteren.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP