Als TPS (Technology and Product Studio) Service Desk binnen Mediahuis Nederland leveren wij IT-diensten aan de business van Mediahuis Nederland. De TPS Service Desk is het 1e aanspreekpunt voor collega's bij vragen over o.a. storingen op laptops en telefoons, het netwerk en andere services.

Naast een marktconforme stagevergoeding biedt deze stage je natuurlijk meer. Je gaat stagelopen in een jong en enthousiast team. Hierin bieden wij jou de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen op de TPS Servicedesk, onder goede begeleiding.

Kortom een stage waarbij je echt deel van ons bedrijf bent en jouw bijdrage erg belangrijk is.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Jouw belangrijkste verantwoordelijkheden zijn:

  • Servicegericht en klantvriendelijk,
  • Aannemen, registeren van tickets en afhandelen van meldingen per telefoon, mail, portal of aan de desk.
  • Oplossen van 1e en 2e lijns incidenten
  • Hardware gebruiksklaar maken, zoals, Windows10 laptops/desktops, iphone's en MacBooks,

Periode

Wij zoeken per direct een fulltime stagiair die kan starten voor minimaal 20 weken.

Wat
BIEDEN WIJ?

Naast een marktconforme stagevergoeding biedt deze stage je natuurlijk meer. Je gaat stagelopen in een jong en enthousiast team. Hierin bieden wij jou de mogelijkheid om jezelf verder te ontwikkelen op de TPS Servicedesk, onder goede begeleiding.

Kortom een stage waarbij je echt deel van ons bedrijf bent en jouw bijdrage erg belangrijk is.

Enthousiast?

Ben jij die stagiair naar wie wij op zoek zijn? Laat dan van je horen! We ontvangen graag jouw cv en een korte motivatie. Voor al je vragen over deze opdracht of de procedure kun je contact opnemen met ons via recruitment@mediahuis.nl of per telefoon op 088-8247721 / via WhatsApp.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

Wie ben jij?

  • Je volgt een MBO ICT Beheer niveau 4 opleiding op het gebied van Service Desk Medewerker ICT
  • Kennis en ervaring o.a. met: Windows 10, Mac OS en iOS, Office 365, Server applications: Active Directory.
  • Sterkte communicatie in Nederlands en Engels – en sociale vaardigheden.
  • Actief bijdragen aan het realiseren van een hoge mate van klanttevredenheid
  • Snel in staat te zijn om problemen te doorgronden en prioriteiten te stellen
  • Hulpvaardig, geduldig, punctueel, teamplayer, een doorzetter

Werken bij Mediahuis Nederland B.V.

Meer over dit bedrijf

Mediahuis is één van de grootste Nederlandse mediabedrijven met sterke merken als De Telegraaf, VROUW, Privé, Autovisie en Regionale Dagbladen. Wij brengen mensen en verhalen samen. Door simpelweg te luisteren naar ons publiek en jouw doelgroep. We weten wat hen drijft en interesseert. Wat belangrijk is en belangrijk gaat worden. Met diepgaande kennis van publiek en het medialandschap. Dat is waar we in geloven. Relaties met ons publiek, jouw doelgroep en elkaar. Al decennialang. Daar zijn we trots op. Informerend, duidend, inspirerend en verbindend, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema

Adviseur Werving Talent +31 35 6466 280