Ben jij op zoek naar een interessante en leerzame ICT Servicedesk stage? Lees dan snel verder! Afdeling ICT-Servicedesk is verantwoordelijk voor de ICT-dienstverlening binnen de Evangelische Omroep. De afdeling bestaat uit de Servicedesk, Systeem- en Netwerkbeheer en Telecom. Belangrijk detail is dat de EO werkt met Apple-computers en telefoons.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Je draait mee met alle werkzaamheden van de Servicedesk. Je helpt de collega’s van de EO met hun ICT vragen. Dit kan van alles zijn over het officepakket of een update van de laptop of telefoon. Ook kun je denken aan: hardware- en software-installatie, gebruiksondersteuning, documenteren van oplossingen en overige werkzaamheden Daarnaast doe je mogelijk af en toe klussen voor de hele afdeling.

Wat
BIEDEN WIJ?

Een leerzame en uitdagende stage, waarbij je veel verantwoordelijkheid krijgt en veel zal leren!

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

  • Je bent zelfstandig, sociaal, leergierig en geïnteresseerd in ICT;
  • Je hebt aantoonbare affiniteit met meer dan alleen Microsoft; 
  • We verwachten dat je een opleiding volgt op (minimaal) MBO-niveau;
  • We verwachten dat je respect hebt voor dat waar de EO voor staat.

Werken bij EO

Meer over dit bedrijf

De Evangelische Omroep (EO) is een eigentijds mediabedrijf (met televisie, radio, internet, bladen en evenementen) en heeft jaarlijks tientallen stageplaatsen om bij te dragen aan de ontwikkeling van jonge professionals. De missie van de EO is om het goede nieuws van Jezus Christus door te geven aan de samenleving. De bedrijfscultuur is open en er is veel aandacht voor opleiding, ontwikkeling, flexibiliteit en kwaliteit van medewerkers.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT MET ME OP

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema

Adviseur Werving Talent +31 35 6466 280