Ben jij benieuwd hoe je als werkgever een sterk merk neerzet en dat vertaalt naar creatieve, aantrekkelijke content? Wil jij meedenken over hoe we Mediahuis nog beter op de kaart zetten als werkgever? Dan is deze stage iets voor jou. Tijdens deze stage leer je natuurlijk van ons, maar wij willen ook graag leren van jouw frisse ideeën en perspectieven.

Stage
KENMERKEN

wat
GA JE DOEN

Als stagiair employer branding werk je mee aan projecten die echt impact maken op ons werkgeversmerk. Onze organisatie is allesbehalve standaard: we zijn actief in verschillende regio’s, met uiteenlopende merken en teams die elk hun eigen cultuur, tempo en stijl hebben. Denk aan De Telegraaf, Dumpert, VROUW, Radio Veronica en nog veel meer. Dit maakt onze employer branding extra uitdagend: hoe ontwikkel je arbeidsmarktcommunicatie die recht doet aan al die verschillende merken en doelgroepen?

  • Je leert hoe communicatie en recruitment samenkomen om talent aan te trekken.
  • Je ondersteunt onze employer branding specialist bij alles wat te maken heeft met arbeidsmarktcommunicatie.
  • Je krijgt de ruimte om zelfstandig kleine projecten op te pakken en jouw ideeën in de praktijk te brengen.

Bij ons halen wij koffie voor jou, en heb jij de tijd om na te denken over hoe wij onze employer branding kunnen verbeteren.

Zo ga je dat doen:

  • Je werkt mee aan het optimaliseren van onze werkenbij-websitedoor mee te denken over de inhoud, tone of voice en gebruiksvriendelijkheid.
  • Je bedenkt en maakt content om onze vacatures op een creatieve en aantrekkelijke manier onder de aandacht te brengen.
  • Je denkt mee over hoe we gedurende de hele reis van kandidaat tot medewerker een consistente boodschap en ervaring kunnen bieden.

Dit wordt je plek: Je komt terecht in een hecht recruitmentteam, waar je samen met de employer branding specialist aan de slag gaat. Het team maakt deel uit van de HR-afdeling van Mediahuis, waardoor je ook een goed beeld krijgt van het reilen en zeilen binnen HR. We werken met korte lijnen en blijven continu vernieuwen. Je krijgt veel vrijheid om te leren, te experimenteren en bij te dragen aan projecten die er echt toe doen.

Dit is een stage waarin je ontzettend veel van ons kunt leren, maar wij willen ook graag van jou leren en horen welke ideeën jij meebrengt.

Wat
BIEDEN WIJ?

Je krijgt een interessante stageplek waar je snel leert, veel begeleiding krijgt en volop de kans hebt om je eigen ideeën in de praktijk te brengen. Daarnaast bieden wij een stagevergoeding van €400 per maand.

HERKEN JIJ
JEZELF IN DIT PROFIEL?

Je bent nieuwsgierig, creatief en niet bang om met ideeën te komen. Je vindt het leuk om te schrijven, te analyseren en te ontdekken hoe communicatie verschil maakt. Daarnaast:

  • Volg je een opleiding in communicatie, marketing of een vergelijkbare richting;
  • Heb je oog voor detail en gevoel voor taal én beeld;
  • Ben je proactief, leergierig en niet bang om vragen te stellen;
  • En of je nu werkt in Canva, Figma of een Adobe-programma — dat maakt ons niet uit, als jij er maar iets moois mee weet te maken.

Werken bij Mediahuis Nederland B.V.

Meer over dit bedrijf

Wij zijn één van de grootste mediabedrijven van Nederland. Bij ons vind je invloedrijke kranten, sterke radio en vernieuwende online platformen, gebouwd op een brede kennis van media en ons publiek. Zo bereiken we elke dag miljoenen mensen met titels als de Telegraaf, VROUW, Metro, Haarlems Dagblad en NSMBL. Online, landelijk en regionaal. Van onafhankelijke journalistiek tot commercieel en activerend. We prikkelen en verrijken onze lezers, terwijl we blijven streven naar groei en vernieuwing voor onze medewerkers, onze merken en onze partners. Stagiairs zijn het talent van de toekomst, daarom investeren wij graag in nieuw talent. Bij ons loop je een uitdagende stage op een van onze regionale afdelingen.

Heb je nog vragen?
OF WIL JE MEER INFORMATIE?

NEEM CONTACT OP

Belinda Gelsema

Belinda Gelsema

Adviseur Werving Talent +31 35 6466 280