Als stagiair employer branding werk je mee aan projecten die echt impact maken op ons werkgeversmerk. Onze organisatie is allesbehalve standaard: we zijn actief in verschillende regio’s, met uiteenlopende merken en teams die elk hun eigen cultuur, tempo en stijl hebben. Denk aan De Telegraaf, Dumpert, VROUW, Radio Veronica en nog veel meer. Dit maakt onze employer branding extra uitdagend: hoe ontwikkel je arbeidsmarktcommunicatie die recht doet aan al die verschillende merken en doelgroepen?
- Je leert hoe communicatie en recruitment samenkomen om talent aan te trekken.
- Je ondersteunt onze employer branding specialist bij alles wat te maken heeft met arbeidsmarktcommunicatie.
- Je krijgt de ruimte om zelfstandig kleine projecten op te pakken en jouw ideeën in de praktijk te brengen.
Bij ons halen wij koffie voor jou, en heb jij de tijd om na te denken over hoe wij onze employer branding kunnen verbeteren.
Zo ga je dat doen:
- Je werkt mee aan het optimaliseren van onze werkenbij-websitedoor mee te denken over de inhoud, tone of voice en gebruiksvriendelijkheid.
- Je bedenkt en maakt content om onze vacatures op een creatieve en aantrekkelijke manier onder de aandacht te brengen.
- Je denkt mee over hoe we gedurende de hele reis van kandidaat tot medewerker een consistente boodschap en ervaring kunnen bieden.
Dit wordt je plek: Je komt terecht in een hecht recruitmentteam, waar je samen met de employer branding specialist aan de slag gaat. Het team maakt deel uit van de HR-afdeling van Mediahuis, waardoor je ook een goed beeld krijgt van het reilen en zeilen binnen HR. We werken met korte lijnen en blijven continu vernieuwen. Je krijgt veel vrijheid om te leren, te experimenteren en bij te dragen aan projecten die er echt toe doen.
Dit is een stage waarin je ontzettend veel van ons kunt leren, maar wij willen ook graag van jou leren en horen welke ideeën jij meebrengt.