Stagiair marketing insights; MTV, Comedy Central, TLC en FOX Sports (HBO/WO)

Functie:
Marketing Insights voor o.a. MTV, Discovery en FOX Sports
Bij:
Vanaf:
1-1-2018
Duur:
minimaal 20-26 weken (fulltime meeloopstage)
Uren per week:
40
Afstudeeropdracht:
Nee

Intro

Wil je tijdens je stage werken met merken als MTV, Comedy Central, TLC en FOX Sports? Dan is dit je kans, want BrandDeli vertegenwoordigt 15 gave mediamerken in de Nederlandse advertentiemarkt. Als stagiair kom je te werken in het Marketing Insights team van BrandDeli. Je ondersteunt onze accountmanagers en het management met inzichten en rapportages over televisiezenders en -programma’s. Je houdt de ontwikkelingen in de televisiemarkt goed in de gaten, houdt accountmanagers op de hoogte van de kijkcijfers van onze programma’s en evalueert reclamecampagnes van onze adverteerders in PowerPoint en Excel.

De stage biedt je de mogelijkheid om je op verschillende gebieden te ontwikkelen: research, marketing en sales komen allemaal aan bod. Je komt met alle verschillende afdelingen binnen BrandDeli in contact en krijgt inzicht in de dynamiek binnen een groot mediabedrijf. Cijfers bepalen het succes van de televisiezenders en online platforms die BrandDeli vertegenwoordigt en in deze stage leer je daar alles over. Kortom, een interessante meeloopstage om van alles over het bedrijf te weten te komen!

Werkzaamheden

  • Branche- en marktontwikkelingen in kaart brengen, kijkcijferanalyses: welke programma’s worden goed bekeken, welke zenders doen het goed
  • Reclamecampagnes evalueren en analyseren, assisteren bij doelgroeponderzoeken en reclame-effectmetingen
  • Analyses en insights vertalen naar specifieke PowerPoint-presentaties.

Profiel

  • Een stagiair Marketing Insights is analytisch, nauwkeurig en geïnteresseerd in marketing, media en kijkcijfers
  • Je hebt een positieve, flexibele, pro-actieve en enthousiaste instelling en bent een echte teamspeler
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en een goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift
  • Je kunt goed overweg met MS Excel en PowerPoint
  • Onze voorkeur gaat uit naar een stagiair in één van de volgende richtingen: economie, media, marketing of communicatie (minimaal HBO of WO).

Rijbewijs benodigd: nee

Bedrijfsinformatie

Werken bij BrandDeli betekent werken bij een mediabedrijf in Amsterdam voor dertien van de leukste mediamerken van Nederland: 24Kitchen, BBC First, Comedy Central, Discovery Channel, Eurosport, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic, Nickelodeon, Spike en TLC.

Daarnaast representeert BrandDeli ook Twitter en het online videoplatform MyChannels. BrandDeli is verantwoordelijk voor de verkoop van commercials, zowel Spot als Online en Brand Partnerships.

Wie bij BrandDeli komt werken, treft meer dan 80 ondernemende collega’s aan in een professionele maar informele omgeving. Zij delen allemaal dezelfde passie voor onze mooie mediamerken. Wij vinden ondernemerschap, resultaatgerichtheid en collegialiteit heel erg belangrijk. Wij werken echt als een team en vieren elk succes. Dit doen wij met pure passie, lef en plezier!

Voor meer informatie klik HIER.

Stagevergoeding

€ 300,- bruto bij fulltime stage

Reageren

Je kunt je motivatie richten aan Alwin Keizer

Let op: je kunt alleen op een stage reageren als je bent ingeschreven bij een opleiding!

Stage Alert
&samhoud Media zoekt:
Vanaf: 01-11-2017
INsight zoekt:
Vanaf: 01-11-2017
Medialane BV zoekt:
Vanaf: 01-11-2017
Warner Music Benelux zoekt:
Vanaf: 29-01-2018
Museum tv zoekt:
Vanaf: 01-11-2017
VPRO zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
VIMN Netherlands B.V. zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
VIMN Netherlands B.V. zoekt:
Vanaf: 15-11-2017
Supersolid zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
Royal Promotions B.V. zoekt:
Vanaf: 02-01-2018

Over Mediastages

Mediastages functioneert als bruggenbouwer tussen opleidingen, studenten en de mediawereld. Deze centrale positie nemen we in door dagelijks in contact te staan met opdrachtgevers, voorlichting te geven aan studenten en plaats te nemen in relevante platformen en adviescommissies.
 
 
Als kleine organisatie bieden we laagdrempelige en flexibele service aan meer dan 350 mediabedrijven. Ons doel is om zoveel mogelijk talentvolle studenten een goede start te geven in de media. Om dit te bereiken bieden we graag de helpende hand aan al onze samenwerkingspartners.
© 2011 - Mediastages BV – Mart Smeetslaan 1 - Hilversum - Telefoon 035-646 62 81 - info@mediastages.nl - Disclaimer - Privacy statement - Algemene Voorwaarden
Credits foto's: Sebastiaan Ter Burg - Eric Perrone - Joost Nuijten
####################################################