Stagiair AV voor het project management en productie team (MBO/HBO)

Functie:
AV Creative
Bij:
Vanaf:
1-2-2018
Duur:
5 maanden (evt. langer). Startdatum in overleg
Uren per week:
40
Afstudeeropdracht:
Nee

Intro

Wil je echt weten hoe het er bij BrandDeli aan toe gaat? Volg ons dan op Instagram: https://www.instagram.com/branddeli_interns en krijg een kijkje in de keuken van BrandDeli. De stageplek betreft een 40-urige werkweek op ons kantoor in Amsterdam in het creatieve hart van Amsterdam-Noord.

De stage biedt geen ruimte voor afstudeeropdrachten en / of onderzoeken en is alleen fulltime in te vullen. Lunch: dit doen we met z’n allen aan een grote eettafel en is voor stagiairs gratis! Locatie: een kantoor waarvan je foto’s wilt maken en waarbij het elke dag voelt of je thuiskomt; compleet met een bibliotheek, openhaard, open werkplekken en een gezamenlijke lunchplek. Ongekend goede werksfeer; met onze Deli’s Chef die elke dag de meest heerlijke verse lunches maakt, borrels en een legendarische feesten, de leukste team uitjes en nog wel het meest belangrijke ondernemende en betrokken collega’s.

Werkzaamheden

Als Stagiair AV Creative ben je medeverantwoordelijk voor het maken van diverse uitingen als Commercials, Cromo’s, TV Billboards, Casefilms en biedt je ondersteuning aan het Strategy & Creative team d.m.v. visuele aanvullingen op concepten en presentaties. Je bent onderdeel van het Project Management en Productie team binnen de afdeling Brand Partnerships en je rapporteert aan de Allround Executive Creative.

De afdeling Brand Partnerships ontwikkelt, produceert en begeleidt commerciële- en audiovisuele-, cross-mediale concepten. Deze concepten sluiten aan bij de doelstellingen van adverteerders, indien nodig rekening houdend met de communicatiedoelstellingen van de 14 BrandDeli zenders. We ontwikkelen complete merk- en activatiecampagnes, commercials, TV billboards, websites, games, gesponsorde formats, events en pre-roll campagnes.

Belangrijkste taken en verantwoordelijkheden zijn het monteren van beeldmateriaal tot een mooi duidelijk eindproduct. Motion graphic design om visueel inhoudelijk de boodschap over te brengen. Mixen van muziek en soundeffects en het afmixen van het eindproduct volgens de wettelijke normen. Creatief gebruik maken van het beschikbare materiaal tot een goed eindproduct. Is flexibel in te zetten voor overige BrandDeli afdelingen. Mogelijkheid om aan zelf voorgestelde projecten te werken.

Profiel

Wij zoeken iemand met een positieve, flexibele, proactieve enthousiaste instelling, zelf startend en ‘hands-on’ in elke situatie

  • Creatief en ondernemend. Andere persoonskenmerken die bij je passen zijn: Resultaatgericht, pro-actief en overtuigend. Je bent stressbestendig en gewend om op meerdere projecten tegelijkertijd te werken
  • Feeling voor marketing en volgt trends binnen de media.
  • Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en goede kennis van de Engelse taal in woord en geschrift
  • Je volgt een creatieve mediastudie (bijvoorbeeld Kunstacademie Media, Informatie en Communicatie, communicatie & Multimedia Design)
  • Je bent zeer bedreven met Adobe Creative pakket (Premiere Pro, After Effects, Photoshop)
  • Kennis van 3D met Cinema 4D is een pré.

Rijbewijs benodigd: nee

Bedrijfsinformatie

Werken bij BrandDeli betekent werken bij een mediabedrijf in Amsterdam voor dertien van de leukste mediamerken van Nederland: 24Kitchen, BBC First, Comedy Central, Discovery Channel, Eurosport, FOX, FOX Sports, ID, MTV, National Geographic, Nickelodeon, Spike en TLC. Daarnaast representeert BrandDeli ook Twitter en het online videoplatform MyChannels. BrandDeli is verantwoordelijk voor de verkoop van commercials, zowel Spot als Online en Brand Partnerships. Wie bij BrandDeli komt werken, treft meer dan 80 ondernemende collega’s aan in een professionele maar informele omgeving. Zij delen allemaal dezelfde passie voor onze mooie mediamerken. Wij vinden ondernemerschap, resultaatgerichtheid en collegialiteit heel erg belangrijk. Wij werken echt als een team en vieren elk succes. Dit doen wij met pure passie, lef en plezier!

Voor meer informatie klik HIER.

Stagevergoeding

€ 300,- bruto bij fulltime stage

Reageren

Je kunt je motivatie richten aan Sander van Boxtel. Ben jij de creatieve stagiair? Wil je graag onderdeel uitmaken van BrandDeli, waar naast echt meedraaien op gave projecten, veel leren, hard werken FUN ook hoog op onze agenda staat? Stuur dan je CV, link naar je portfolio en motivatiebrief!

Let op: je kunt alleen op een stage reageren als je bent ingeschreven bij een opleiding!

Stage Alert
&samhoud Media zoekt:
Vanaf: 01-11-2017
INsight zoekt:
Vanaf: 01-11-2017
Medialane BV zoekt:
Vanaf: 01-11-2017
Warner Music Benelux zoekt:
Vanaf: 29-01-2018
Museum tv zoekt:
Vanaf: 01-11-2017
VPRO zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
VIMN Netherlands B.V. zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
VIMN Netherlands B.V. zoekt:
Vanaf: 15-11-2017
Supersolid zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
Royal Promotions B.V. zoekt:
Vanaf: 02-01-2018

Over Mediastages

Mediastages functioneert als bruggenbouwer tussen opleidingen, studenten en de mediawereld. Deze centrale positie nemen we in door dagelijks in contact te staan met opdrachtgevers, voorlichting te geven aan studenten en plaats te nemen in relevante platformen en adviescommissies.
 
 
Als kleine organisatie bieden we laagdrempelige en flexibele service aan meer dan 350 mediabedrijven. Ons doel is om zoveel mogelijk talentvolle studenten een goede start te geven in de media. Om dit te bereiken bieden we graag de helpende hand aan al onze samenwerkingspartners.
© 2011 - Mediastages BV – Mart Smeetslaan 1 - Hilversum - Telefoon 035-646 62 81 - info@mediastages.nl - Disclaimer - Privacy statement - Algemene Voorwaarden
Credits foto's: Sebastiaan Ter Burg - Eric Perrone - Joost Nuijten
####################################################