Southfields, opgericht in 2002, is het grootste sportproductiebedrijf van Nederland. Van voetbal, wielrennen en Formule 1 tot hockey, volleybal en basketbal, Southfields levert verslaggeving, registraties, talkshows en documentaires voor verschillende zenders en platforms. Het bedrijf produceert onder meer de voetbalprogramma’s en F1-uitzendingen voor Ziggo Sport, de wedstrijdregistraties en programma's van de Nederlandse Eredivisie, de Pure Energie Eredivisie Vrouwen en Keuken Kampioen Divisie voor ESPN, PSV TV, Ajax TV, de Bellator mixed martial arts-programma's voor Spike TV en Oranjezomer voor Talpa.
Naast de sportprogramma's heeft Southfields ook een documentaire afdeling die jaarlijks 15 tot 20 bijzondere en prijswinnende sportdocumentaires maakt, met onder andere de documentaireserie ‘No Guts No Glory FC Utrecht 50 jaar’ voor Videoland, ‘Wout van Aert inside Team Jumbo-Visma’ voor VTM en ‘Jong Oranje opent de deuren’ voor Insight TV en ESPN.
Southfields is een contentproducent van Banijay Benelux - een collectief van verschillende creatieve contentproducenten en onderdeel van ’s werelds grootste internationale contentcreatie- en distributiegroep Banijay Group.