Stagiair marketing en communicatie bij 'AutoWeek' (HBO)

Functie:
Marketing en communicatie AutoWeek
Bij:
Vanaf:
1-2-2018
Duur:
6 maanden
Uren per week:
40
Afstudeeropdracht:
Nee

Intro

Ben jij een autoliefhebber en zoek je een leuke stageplek? AutoWeek is per direct op zoek naar een stagiair marketing en/of communicatie voor vier tot zes maanden! Je ontfermt je over onze social media, ondersteunt online advertising, assisteert bij campagnes en bent nauw betrokken bij het marketingteam.

Werkzaamheden

Als stagiair op deze afdeling krijg je veel verantwoordelijkheid.

Jij springt gelijk het diepe in! En dat vind jij heerlijk, want je bent net zo ambitieus en energiek als de rest van het team. Je bent een harde werker en doet alles voor het neerzetten van een goed resultaat.

  • Je ontfermt je over de social media, online advertising en nieuwsbrieven van AutoWeek
  • Je maakt leuke items en post de berichten op Facebook, Instagram en Twitter
  • Je werkt mee aan het maken van het online magazines, marketingcampagnes en joint promotions

Profiel

Wat vragen wij?

  • HBO of WO opleiding marketing/communicatie
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal
  • Aantoonbare social media skills
  • Proactieve en zelfstandige instelling
  • Goede werkmentaliteit


Rijbewijs benodigd: nee

Bedrijfsinformatie

Sanoma maakt deel uit van de beursgenoteerde Sanoma Group: een media- en educatiebedrijf dat informatie en entertainment verzorgt voor miljoenen mensen in een aantal Europese landen. Met onze sterke merken hebben we een stevige marktpositie in alle onderdelen van de mediabranche: publiekstijdschriften, televisiezenders, events, customer media, e-commerce, sites en apps. Ons portfolio bestaat uit uiteenlopende A-merken, waaronder AutoWeek, Donald Duck, Flow, Libelle, LINDA., Margriet, Net 5, NU.nl, SchoolBANK, Startpagina, Tina, Viva, vtwonen en Veronica.

Voor meer informatie klik HIER.

Stagevergoeding

€ 350,- bruto bij full time stage

Wanneer vinden de sollicitatiegesprekken plaats

In overleg

Reageren

Je kunt je motivatie richten aan Nick Thole.

Let op: je kunt alleen op een stage reageren als je bent ingeschreven bij een opleiding!

Stage Alert
Red Bee Media zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
NTR zoekt:
Vanaf: 22-01-2018
AVROTROS zoekt:
Vanaf: 22-01-2018
Hearst Media Nederland CV zoekt:
Vanaf: 23-01-2018
Stichting Dutch Media Foundation zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
Beeld en Geluid zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
VROUW zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
Endemol Shine Nederland zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
AVROTROS zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
EO zoekt:
Vanaf: 01-02-2018

Over Mediastages

Mediastages functioneert als bruggenbouwer tussen opleidingen, studenten en de mediawereld. Deze centrale positie nemen we in door dagelijks in contact te staan met opdrachtgevers, voorlichting te geven aan studenten en plaats te nemen in relevante platformen en adviescommissies.
 
 
Als kleine organisatie bieden we laagdrempelige en flexibele service aan meer dan 350 mediabedrijven. Ons doel is om zoveel mogelijk talentvolle studenten een goede start te geven in de media. Om dit te bereiken bieden we graag de helpende hand aan al onze samenwerkingspartners.
© 2011 - Mediastages BV – Mart Smeetslaan 1 - Hilversum - Telefoon 035-646 62 81 - info@mediastages.nl - Disclaimer - Privacy statement - Algemene Voorwaarden
Credits foto's: Sebastiaan Ter Burg - Eric Perrone - Joost Nuijten
####################################################