Stagiair media en marketing voor de afd. 'Business-to-Business' (B2B) (HBO)

Functie:
B2B Marketing
Bij:
Vanaf:
1-2-2018
Duur:
5 maanden
Uren per week:
40
Afstudeeropdracht:
Nee

Intro

Het B2B-Marketing team van Sanoma zoekt een enthousiaste stagiair die vanaf 1 februari 2018 beschikbaar is voor 5 maanden. We zijn op zoek naar diegene met feeling voor marketing, sales, magazines, events en digitale media. Ben jij op de hoogte van de laatste marketingontwikkelingen? En ben jij eager om meer te weten te komen over de media-en marketingwereld?

Laat het ons weten!

Werkzaamheden

De afdeling B2B Marketing houdt zich o.a. bezig met de Business-to-Business (B2B) ontwikkelingen binnen de mediawereld. We ontwikkelen de verschillende domein verhalen richting de adverteerdersmarkt, signaleren en produceren we cases en bieden we nieuwe proposities aan richting de markt. Het team werkt nauw samen met sales en met de verschillende domeinen. Tijdens je stage ondersteun je de B2B-Marketeers en Consultants bij o.a.:

  • Het maken van een doelgroep- en marktanalyse voor de marketingplannen
  • De coördinatie van saleskit, cases en proposities. Het ondersteunen bij B2B-evenementen

LET OP: het betreft hier een meewerkstage (start feb 2018). Mocht je eerder kunnen starten, dan zou dat super zijn.

Profiel

Jij hebt:

  • Een relevante HBO-opleiding of WO studie (richting marketing, commerciële economie, reclame of media)
  • Goede contactuele eigenschappen
  • Affiniteit met media in de breedste zin van het woord (print, online, mobiel, etc)
  • Een aanpakker
  • Commercieel, zelfstandig, proactief en nieuwsgierig
  • Een flexibele teamplayer.

Rijbewijs benodigd: nee

Bedrijfsinformatie

Sanoma maakt deel uit van de beursgenoteerde Sanoma Group: een media- en educatiebedrijf dat informatie en entertainment verzorgt voor miljoenen mensen in een aantal Europese landen. Met onze sterke merken hebben we een stevige marktpositie in alle onderdelen van de mediabranche: publiekstijdschriften, televisiezenders, events, customer media, e-commerce, sites en apps. Ons portfolio bestaat uit uiteenlopende A-merken, waaronder AutoWeek, Donald Duck, Flow, Libelle, LINDA., Margriet, Net 5, NU.nl, SchoolBANK, Startpagina, Tina, Viva, vtwonen en Veronica.

Voor meer informatie klik HIER.

Stagevergoeding

€ 350,- bruto bij full time stage

Wanneer vinden de sollicitatiegesprekken plaats

In overleg

Reageren

Je kunt je motivatie richten aan Sophie Keeven

Let op: je kunt alleen op een stage reageren als je bent ingeschreven bij een opleiding!

Stage Alert
AVROTROS zoekt:
Vanaf: 22-01-2018
NTR zoekt:
Vanaf: 22-01-2018
Stichting Dutch Media Foundation zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
Beeld en Geluid zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
G+J Media zoekt:
Vanaf: 23-01-2018
VROUW zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
Endemol Shine Nederland zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
Red Bee Media zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
AVROTROS zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
EO zoekt:
Vanaf: 01-02-2018

Over Mediastages

Mediastages functioneert als bruggenbouwer tussen opleidingen, studenten en de mediawereld. Deze centrale positie nemen we in door dagelijks in contact te staan met opdrachtgevers, voorlichting te geven aan studenten en plaats te nemen in relevante platformen en adviescommissies.
 
 
Als kleine organisatie bieden we laagdrempelige en flexibele service aan meer dan 350 mediabedrijven. Ons doel is om zoveel mogelijk talentvolle studenten een goede start te geven in de media. Om dit te bereiken bieden we graag de helpende hand aan al onze samenwerkingspartners.
© 2011 - Mediastages BV – Mart Smeetslaan 1 - Hilversum - Telefoon 035-646 62 81 - info@mediastages.nl - Disclaimer - Privacy statement - Algemene Voorwaarden
Credits foto's: Sebastiaan Ter Burg - Eric Perrone - Joost Nuijten
####################################################