Marketing stagiair bij afd. 'Disneyland Paris' (HBO/WO)

Functie:
Marketing Disneyland Paris
Bij:
Vanaf:
1-2-2018
Duur:
Minimaal 5 maanden
Uren per week:
40
Afstudeeropdracht:
Nee

Intro

Disneyland Paris, onderdeel van Walt Disney Parks & Resorts, is met meer dan vijftien miljoen bezoekers de nummer één toeristische bestemming in Europa. Het bestaat onder meer uit twee themaparken, zeven Disney hotels, het uitgaanscentrum Disney Village en Golf Disneyland.

De Marketing, PR en Sales van Disneyland Paris wordt georganiseerd vanuit verschillende landenkantoren in Europa. De Nederlandse markt wordt vanuit ons kantoor in Hoofddorp bewerkt. Voor dit kantoor zijn we vanaf 1 februari 2018, voor een periode van minimaal 5 maanden, op zoek naar een marketing stagiair.

De marketingafdeling bestaat uit een Marketing Manager, 3 Marketing Medewerkers en een stagiair. Tijdens deze stage werk je met het team mee om de verschillende bestemmingen van Walt Disney Parks & Resorts in de Nederlandse markt te zetten, waarbij de nadruk ligt op Disneyland Paris. Binnen de afdeling vallen onder meer de volgende aandachtsgebieden: Advertising, Trade Marketing, Promoties, Pers & PR, Online, DM & Social Media.

Belangrijk om te weten is dat naast de stagevergoeding er geen reiskosten worden vergoed.

Werkzaamheden

Bij deze stageplaats ligt de focus op het ondersteunen van het marketing team. Je ondersteunt vooral in taken die vallen binnen Trade Marketing en Online Marketing. Binnen deze activiteiten krijg je je eigen verantwoordelijkheden. De insteek van de stage is een echte meewerkstage. Voorbeelden van werkzaamheden zijn:

  • het controleren en uitwerken van B2B & B2C communicatie- en marketingmaterialen
  • het meewerken aan studiereizen, evenementen en workshops en het onderhouden van de beeldbank.
  • Daarnaast help je met het bedenken, vertalen, controleren en uitwerken van social media content en bied je ondersteuning aan webcare

Wat kun je verder verwachten?

Wij bieden een collegiale, informele en internationale werkomgeving, waar we samen hard werken aan de marketing en communicatie van Disneyland Paris. Kortom: een fantastische omgeving voor een meewerkstage!

Profiel

Wat wij vragen van jou?

  • Je bent enthousiast en pro actief
  • Je bent secuur, creatief en je hebt een resultaatgerichte instelling
  • Je bent een denker én doener; jij kan zowel zaken gestructureerd aanpakken en op een rij zetten, als plezier hebben in uitvoerende taken
  • Je bent communicatief vaardig en een echte teamspeler
  • Jouw Nederlands is perfect in woord en geschrift en je beheerst de Engelse taal goed
  • Je hebt een passie voor toerisme en entertainment
  • Een goede kennis van onze bestemming is een must.

Rijbewijs benodigd: nee

Bedrijfsinformatie

Disney Parks en Resorts zijn waar dromen waar komen. Meer dan zestig jaar geleden creëerde Walt Disney een nieuw soort entertainment die families met elkaar kunnen beleven, ondergedompeld in gedetailleerde atmosferen en levendige verhalen. Zijn visie bevat nu een verzameling van zes van 's werelds toonaangevende familie vakantiebestemmingen - Disneyland Resort, Anaheim, Californië; Walt Disney World Resort, Lake Buena Vista, Florida; Tokyo Disney Resort, Urayasu, Chiba, Japan; Disneyland Paris, Marne-la-Vallée, Frankrijk; Hong Kong Disneyland Resort, gelegen op Lantau Island; en Shanghai Disney Resort, gelegen in Pudong New District, Shanghai, China. Daarnaast omvat Disney Parks and Resorts de toonaangevende Disney Cruise Line; Disney Vacation Club; Aulani, A Disney Resort and Spa; Adventures by Disney, begeleide groepsvakanties naar enkele van de meest populaire bestemmingen ter wereld; en Walt Disney Imagineering, die alle Disney parken, resorts en attracties creëert en ontwerpt.
---
Disneyland Paris is de nummer één toeristische bestemming van Europa met meer dan 320 miljoen bezoeken sinds de opening in 1992. Het resort bestaat uit twee spectaculaire themaparken; Disneyland Park en Walt Disney Studios Park en zeven gethematiseerde Disney hotels met 5.800 kamers. Disneyland Paris viert haar 25e verjaardag met een schitterend, nieuw programma. Bezoekers kunnen genieten van sensationele nieuwe attracties, een gloednieuwe parade en nieuwe shows en een adembenemend nieuw avondspektakel.

Stagevergoeding

€ 500,- bruto bij fulltime stage

Reageren

Je kunt je motivatie richten aan Gabriëlla Versluis. Ben je geïnteresseerd in de stage en voldoe je aan bovenstaand profiel? Solliciteer door je motivatiebrief en CV te sturen.

Let op: je kunt alleen op een stage reageren als je bent ingeschreven bij een opleiding!

Stage Alert
NewBe B.V. zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
Museum tv zoekt:
Vanaf: 15-01-2018
RTL Nederland zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
Supersolid zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
Royal Promotions zoekt:
Vanaf: 02-01-2018
Sanoma Media Netherlands zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
BlazHoffski Productions zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
BlazHoffski Productions zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
LVB Networks zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
VPRO zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
RTL Nederland zoekt:
Vanaf: 01-12-2017

Over Mediastages

Mediastages functioneert als bruggenbouwer tussen opleidingen, studenten en de mediawereld. Deze centrale positie nemen we in door dagelijks in contact te staan met opdrachtgevers, voorlichting te geven aan studenten en plaats te nemen in relevante platformen en adviescommissies.
 
 
Als kleine organisatie bieden we laagdrempelige en flexibele service aan meer dan 350 mediabedrijven. Ons doel is om zoveel mogelijk talentvolle studenten een goede start te geven in de media. Om dit te bereiken bieden we graag de helpende hand aan al onze samenwerkingspartners.
© 2011 - Mediastages BV – Mart Smeetslaan 1 - Hilversum - Telefoon 035-646 62 81 - info@mediastages.nl - Disclaimer - Privacy statement - Algemene Voorwaarden
Credits foto's: Sebastiaan Ter Burg - Eric Perrone - Joost Nuijten
####################################################