Twee out-of-the box denkende marketing & publiciteit stagiairs (HBO)

Functie:
2 Marketing & Publiciteit
Bij:
Vanaf:
1-2-2018
Duur:
20 weken
Uren per week:
40
Afstudeeropdracht:
Nee

Intro

Begint het feestje pas als jij binnenkomt? Komen je vrienden altijd naar jou toe voor advies? Weet jij altijd als eerst welke filmpjes op dat moment viral zijn? Ben je altijd op zoek naar nieuwe uitdagingen en houd je ervan om uit je comfortzone te stappen? Lees dan gauw verder!

Filmdistributeur Entertainment One Benelux is op zoek naar twee out-of-the box denkende Marketing & Publiciteit stagiairs voor de afdeling Film. Jaarlijks brengen wij zo’n 30 nieuwe films uit in de Nederlandse en Belgische bioscopen en 60 releases op DVD, Blu-Ray en digitaal. Films van Entertainment One zijn onder andere The Girl On The Train, Bon Bini Holland, Detroit, Onze Jongens en Lion.

Binnen de Filmafdeling werken we met een groep jonge enthousiastelingen, met een passie voor film en voor het vak. En daar zou jij zomaar tussen kunnen passen!

Werkzaamheden

Functie-eisen voor deze stage:

  • Je volgt minimaal een Hbo-opleiding
  • Je bent veel handiger met social media dan je vrienden - dat zijn wij tenslotte ook 
  • Jouw guilty pleasure is het kijken van vlogs (want ook jij moet tenslotte weten welke shampoo je het best kunt gebruiken)
  • Je krijgt de kriebels van dt-fouten; ‘Taal is zeg maar echt jouw ding’
  • Je hebt ideeën die ook nog eens kunnen worden uitgevoerd
  • Je houdt ervan soms gewoon te doen
  • Je bent niet op je mondje gevallen. Figuurlijk dan. Als je letterlijk op je mond bent gevallen, heten we je alsnog van harte welkom, no worries.
  • Je durft je te laten horen en creatieve ideeën op tafel te gooien. Gewoon hatseflats. Waar iedereen bij staat en dan kijkt met een “Wow, dit studentje is echt vet goed”-blik.
  • Je hoeft niet je benen in je nek te kunnen leggen, maar bent wel flexibel; ’s avonds of in het weekend op een galapremière werken vind je juist mega tof 
  • Je bent degene die altijd teveel vragen stelt
  • Je hebt altijd een glimlach op je gezicht. Tenzij de zon buiten schijnt, want dan gaat er niemand naar de bioscoop en dat is vet stom
  • Je vindt het leuk om nieuwe mensen te ontmoeten en maakt er een uitdaging van je netwerk te vergroten.

Profiel

  • Je hebt affiniteit met pr, marketing en film
  • Je hebt kennis van het Nederlandse medialandschap
  • Je hebt kennis en affiniteit met social media ­
  • Je hebt een representatief voorkomen
  • Je bent goed in het schrijven van teksten
  • Je bent pro-actief
  • Je bent enthousiast
  • Je bent initiatiefrijk, resultaatgericht en creatief
  • Je kunt goed in teamverband werken, maar ook zelfstandig
  • Je bent bekend met Microsoft Office programma’s
  • Je bent flexibel en stressbestendig

Rijbewijs benodigd: nee

Bedrijfsinformatie

Jaarlijks brengen wij zo’n 30 nieuwe films uit in de Nederlandse en Belgische bioscopen en 60 releases op DVD, Blu-Ray en digitaal. Kaskrakers van Entertainment One zijn onder andere The Girl On The Train, Detroit, Bon Bini Holland, Onze Jongens en Lion.

Voor meer informatie klik HIER.

Stagevergoeding

€ 275,- netto per maand

Reageren

Je kunt je motivatie richten aan Frederique Hofland. Voor vragen of meer informatie kun je contact opnemen met Frederique Hofland via 035-6251230 

Let op: je kunt alleen op een stage reageren als je bent ingeschreven bij een opleiding!

Stage Alert
NewBe B.V. zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
Museum tv zoekt:
Vanaf: 15-01-2018
RTL Nederland zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
Supersolid zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
Royal Promotions zoekt:
Vanaf: 02-01-2018
Sanoma Media Netherlands zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
BlazHoffski Productions zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
BlazHoffski Productions zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
LVB Networks zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
VPRO zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
RTL Nederland zoekt:
Vanaf: 01-12-2017

Over Mediastages

Mediastages functioneert als bruggenbouwer tussen opleidingen, studenten en de mediawereld. Deze centrale positie nemen we in door dagelijks in contact te staan met opdrachtgevers, voorlichting te geven aan studenten en plaats te nemen in relevante platformen en adviescommissies.
 
 
Als kleine organisatie bieden we laagdrempelige en flexibele service aan meer dan 350 mediabedrijven. Ons doel is om zoveel mogelijk talentvolle studenten een goede start te geven in de media. Om dit te bereiken bieden we graag de helpende hand aan al onze samenwerkingspartners.
© 2011 - Mediastages BV – Mart Smeetslaan 1 - Hilversum - Telefoon 035-646 62 81 - info@mediastages.nl - Disclaimer - Privacy statement - Algemene Voorwaarden
Credits foto's: Sebastiaan Ter Burg - Eric Perrone - Joost Nuijten
####################################################