Marketing stagiair bij 'Nickelodeon & Nick Jr. Benelux' (HBO/WO)

Functie:
Marketing Nickelodeon & Nick Jr. Benelux
Bij:
Vanaf:
1-1-2018
Duur:
6 maanden
Uren per week:
40
Afstudeeropdracht:
Nee

Intro

We zijn op zoek naar een enthousiaste en hands-on stagiair om vanaf begin januari, gedurende minimaal 6 maanden, ons Nickelodeon team in Amsterdam te versterken.

In de rol van Marketing stagiair Nickelodeon krijg je veel verantwoordelijkheid en is er voldoende ruimte voor eigen initiatieven. Als marketing stagiair werk je nauw samen met diverse PR, online/ social en design teams in binnen- en buitenland.

Werkzaamheden

  • Ondersteunen van de Marketing Manager en Marketing Coördinator met alle on-air en off-air marketing activiteiten
  • Briefen en coördineren van marketing campagnes
  • Evalueren en monitoren van marketing campagnes
  • Het plannen van on-air promo’s. Assisteren bij evenementen
  • Bedenken en opzetten van prijsvragen/winacties

Kortom; een all-round marketing stage waarin van je verwacht wordt dat je bij elke campagne pro-actief meedenkt, helpt en betrokken bent.

Profiel

  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift
  • Je volgt een opleiding op (minimaal) HBO-niveau
  • Je hebt affiniteit met de Nickelodeon en Nick Jr. doelgroep
  • Je bent flexibel en hebt een sociale persoonlijkheid
  • Je bent pro-actief, werkt zelfstandig en hebt een goed organisatorisch vermogen
  • Je bent op zoek naar een meewerkstage
  • Rijbewijs heeft voorkeur

Rijbewijs benodigd: nee

Bedrijfsinformatie

Viacom Benelux is onderdeel van Viacom International Media Network, in de Benelux heeft Viacom in haar merkenportfolio: Nick Jr., Nickelodeon, MTV, Comedy Central en Spike. Als een van ’s werelds meest toonaangevende entertainment content organisaties weten we wat onze kijker zoekt en leveren over de hele wereld televisie, motion pictures en een breed aanbod van digitale media. Voor alle zenders in onze portfolio voeren we een lokale strategie waarbij we kijken welke shows en activiteiten het beste passen bij onze fans in Nederland en België. Viacom Benelux haar fans via de free to air kanalen MTV, Nickelodeon, Nick Jr., Spike en Comedy Central. Viacom Benelux is ook actief in de Pay TV markt met verschillende digitale kanalen zoals MTV Brand New, Nick Jr., Nicktoons, NickMusic, Comedy Central Family en Comedy Central Extra.

Stagevergoeding

€ 300,- bruto bij fulltime stage

Reageren

Je kunt je motivatie richten aan Pien Ooms

Let op: je kunt alleen op een stage reageren als je bent ingeschreven bij een opleiding!

Stage Alert
NewBe B.V. zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
Museum tv zoekt:
Vanaf: 15-01-2018
RTL Nederland zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
Supersolid zoekt:
Vanaf: 01-02-2018
Royal Promotions zoekt:
Vanaf: 02-01-2018
Sanoma Media Netherlands zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
BlazHoffski Productions zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
BlazHoffski Productions zoekt:
Vanaf: 01-01-2018
LVB Networks zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
VPRO zoekt:
Vanaf: 01-12-2017
RTL Nederland zoekt:
Vanaf: 01-12-2017

Over Mediastages

Mediastages functioneert als bruggenbouwer tussen opleidingen, studenten en de mediawereld. Deze centrale positie nemen we in door dagelijks in contact te staan met opdrachtgevers, voorlichting te geven aan studenten en plaats te nemen in relevante platformen en adviescommissies.
 
 
Als kleine organisatie bieden we laagdrempelige en flexibele service aan meer dan 350 mediabedrijven. Ons doel is om zoveel mogelijk talentvolle studenten een goede start te geven in de media. Om dit te bereiken bieden we graag de helpende hand aan al onze samenwerkingspartners.
© 2011 - Mediastages BV – Mart Smeetslaan 1 - Hilversum - Telefoon 035-646 62 81 - info@mediastages.nl - Disclaimer - Privacy statement - Algemene Voorwaarden
Credits foto's: Sebastiaan Ter Burg - Eric Perrone - Joost Nuijten
####################################################